شناسه خبر : 9081

هزینه‌ بیمه یک سال مساجد توسط خیرین پرداخت می‌شود

هزینه‌ بیمه یک سال مساجد توسط خیرین پرداخت می‌شود

ولیئی از اجرای طرح «نذر بیمه‌ای» ویژه مساجد کم‌برخوردار خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، هزینه‌های بیمه یک سال مساجد که ۲۱۰ هزار تومان است، توسط خیرین پرداخت می‌شود.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از شبستان، «محسن ولیئی» با اشاره به اجرای طرح «نذر بیمه ای» در مساجد، اظهار کرد: این طرح برای شادی روح رفتگان و کمک به مساجد غیربرخوردار، در استان تهران اجرا می شود.

معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: بر اساس این طرح هزینه های بیمه یک سال مساجد که 210 هزار تومان است، توسط خیرین پرداخت می شود و خیرین با مساعدت در این نذر بیمه ای به  مساجد کمک می کنند.

وی با بیان اینکه مساجد محل تجمع مردم محسوب می شوند، تصریح کرد: در صورتی که مساجد دچار مخاطراتی در بحران ها، حوادث و سوانح شوند، با این بیمه می توان به آنها کمک کرد. همچنین در صورتی که نمازگزاران یا کارگزاران مساجد اتفاقی برایشان در مسجد افتاد و یا در صورتی که در مجالس ترحیم مساجد شرکت کنندگان دچار حادثه شدند، می توان از طریق این بیمه به آنها کمک کرد.

ولیئی در ادامه تاکید کرد: در این زمینه امور مساجد نیز کمک به 200 مسجد را بر اساس این طرح بر عهده گرفته و امید است با تلاش و اطلاع رسانی رسانه ها، مشارکت مردم در این زمینه گسترش یابد.

گفتنی است، شماره حساب۴۹۰۰۳۹۰۰۵۴ بانک ملت شعبه کیوان برای کمک های خیرین به طرح نذر بیمه‌ای در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر