شناسه خبر : 9044

۱۰۰۰ ورزشکار آسیب‌دیده در سال ۹۷ از بیمه خود استفاده کردند

1000 ورزشکار آسیب‌دیده  در سال 97 از بیمه خود استفاده کردند

نایب رییس هیئت پزشکی ورزشی مازندران پیرامون بیمه درمانی ورزشکاران گفت: بیمه ورزشی شامل تمام ورزشکارانی می‌شود که در سالن و زمین‌های ورزشی مشغول به فعالیت هستند و محدودیت سنی نداشته، مربوط به رشته ورزشی خاصی هم نیست و شامل همه رشته‌ها و سطوح از آماتور تا حرفه‌ای می‌شود.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رز فولادی افزود: بیمه شامل خدمات پزشکی و هزینه هایی می شود که یک ورزشکار در دوران مصدومیت با آن دست و پنجه نرم می کند، در واقع حتی اگر ورزشکار برای درمان خود به مراکزی غیر از آنهایی که تحت نظر فدراسیون قرار دارد هم مراجعه کند، این بیمه با پرداخت هزینه درمانی کمک حال وی خواهد بود.

فولادی گفت: هزینه یک ساله بیمه ورزشی 15 هزار تومان و مدت زمان انقضای آن یک ساله است . وی افزود : در سال 97 حدود 1000 ورزشکار آسیب دیده از بیمه خود استفاده کردند.

نایب رییس هیئت پزشکی ورزشی صریح کرد: نکته جالب توجه در افزایش تعداد افراد بیمه شده در استان، روند رو به رشد زنان تحت پوشش بیمه است که می تواند در روند ورزش و سلامتی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

براین اساس با پیشرفت و درخشش روزافزون ورزشکاران مازندرانی در میادین ورزشی ملی و بین المللی  و احتمال مصدومیت آنان ، پیشرفت امکانات و تجهیزات پزشکی این امید و دلگرمی را در ورزشکاران به وجود می آورد که مصدومیت پایان دوران حرفه ای آنان نبوده و میتوانند به فعالیتهای ورزشی خود ادامه دهند .  

ارسال نظر