شناسه خبر : 8975

بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بیمه دی بدهکار است/ بیمه دی کمترین میزان مطالبات را دارد

بنیاد شهید و امور ایثارگران 2 هزار و 500 میلیارد تومان به بیمه دی بدهکار است/ بیمه دی کمترین میزان مطالبات را دارد

مدیرعامل شرکت بیمه دی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲هزارو ۵۰۰ میلیاردتومان که ۴۳ درصد از مبلغ قرارداد است را به بیمه دی بدهکار است.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، محمدرضا کشاورز در حاشیه نشت مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: شرکت بیمه دی سه سال پیاپی است که با بنیاد شهید و امور ایثارگران قرارداد منعقد می کند و قرارداد سال اول به مبلغ 2 هزار میلیارد تومان، سال دوم 3 هزار و دویست میلیارد تومان و سال سوم با 15 درصد افزایش 3 هزار و 500 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود : بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکنون 2 هزار و 500 میلیاردتومان که نزدیک به 43 درصد از مبلغ قرارداد است به بیمه دی بدهکار است.

مدیرعامل شرکت بیمه دی اظهار کرد: امسال4 شرکت بیمه ای (کوثر، دانا، آتیه سازان حافظ و دی ) درمناقصه بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کرده اند که دوشرکت بیمه دی و دانا تا مراحل نهایی پیش رفته اند نرخ بیمه دانا به ازای هر نفر 195 هزارتومان و بیمه دی به ازای هر نفر 167 هزار تومان بوده که بیمه دی برنده این مناقصه شده است.

کشاورز توضیح داد: در حال حاضر یک میلیون و هفتصد هزار نفر بیمه شده قرارداد تکمیل درمان هستند و این قرارداد یک قرارداد بدون سقف و بدون فرانشیز با بیشترین شرح خدمات بیمه ای است که تنها دو بخش عینک و دندانپزشکی را پوشش نمی دهد .

وی عنوان کرد : در بخش قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکنون از سمت بیمه مرکزی و بیمه گزار رضایت مندی وجود داشته و هدف گذاری جدی شرکت در سالجاری ایجاد رضایت در خانواده هاست.

مدیرعامل شرکت بیمه دی افزود:در سال گذشته  95 درصد از این قرارداد را واگذارکرده که 63 درصد آن نزد بیمه مرکزی و 32 درصد بیمه ایران بوده است و بابت قرارداد امسال در حال مذاکره هستیم .

کشاورز بیان کرد: سود خالص شرکت در 6 ماهه اول سال جاری 195 درصد رشد داشته و دلیل اصلی آن این است که شرکت بیمه دی به عنوان یک شرکت قوی در بخش بیمه نامه درمان شناخته شده است و بیمه گزاران بسیاری علاقه مند به انعقاد قرارداد درمان با بیمه دی هستند .

وی ادامه داد:  دلیل این علاقه مندی این است که  بیمه دی بیشترین مراجع درمانی در سطح شهر تهران و استان ها را دارد و زمان رسیدگی به اسناد مستقیم در بیمه دی 48 ساعت است نزدیک به 600میلیارد تومان پرتفوی درمان را به دلیل اینکه سود مناسبی نداشته است رد کرده ایم.

مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: با وجود آنکه 92 درصد از حجم پرتفوی شرکت بیمه دی را بیمه نامه درمان تشکیل می دهد اما همان 8 درصد باقی مانده معادل فروش خیلی از شرکت های بیمه ای دیگر است که در حال فعالیت هستند.

کشاورزاظهار کرد: در 8 ماهه سال جاری 350 میلیارد تومان فروش به غیر از قرارداد بنیاد شهید و امورایثارگران داشته که بودجه پیش بینی شده در حدود 600 میلیارد تومان تا آخرسال  است.

وی توضیح داد : از تمامی بیمه گزاران خود به غیر بنیاد شهید و امور ایثارگران حق بیمه را دریافت کرده ویکی از شرکت هایی هستند که  کمترین میزان مطالبات را دارند.

مدیرعامل شرکت بیمه دی بیان کرد: در حوزه سرمایه گذاری در 6 ماهه اول سال از محل ذخائر رشد 57 درصدی داشته ودر حدود 38 میلیارد تومان سودی که بدست آمده ناشی از سرمایه گذاریهایی است که امسال انجام شده است.

ارسال نظر