شناسه خبر : 8859

گردش مالی صنعتی بیمه استان کرمان سالانه دو هزار میلیارد تومان است

گردش مالی صنعتی بیمه استان کرمان سالانه دو هزار میلیارد تومان است

امام جمعه کرمان با بیان اینکه صنعت بیمه یک صنعت اثرگذار در استان و ظرفیتی برای توسعه کرمان است گفت: شورای صنعت بیمه در استان مهندسی جدیدی از بیمه ارائه کند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار اعضای شورای بیمه‌های استان کرمان با وی با تسلیت سالروز رحلت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: بیمه در نگاه کلی آمده است تا در زمانی که انسان دچار بحران می‌شود نگرانی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه بیمه برای آرامش زندگی آمده است گفت: بعضی مواقعی دیده شده که حوادثی برای همیشه آرامش را از زندگی افراد گرفته  و اگر از قبل پیش‌بینی بیمه شده بود مسئله حل می‌شد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروز بیمه توسعه پیدا کرده و در زمینه‌های مختلف انواع بیمه وجود دارد بیان کرد: صنعت بیمه یک صنعت اثرگذار در استان و ظرفیتی برای توسعه کرمان است.

وی با بیان اینکه در شورای صنعت بیمه در استان باید مهندسی جدیدی از بیمه ارائه شود و سعی کند نواقص موجود در بیمه را برطرف کند افزود: تلاش شود اعتماد مردم نسبت به بیمه افزایش پیدا کند و جلب اعتماد عمومی نسبت به بیمه به توسعه نیز کمک می‌کند.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه برداشتن غم از چهره مردم عزت انسان را افزایش می‌دهد و بیمه اینگونه است تصریح کرد: خیلی از مردم در زمان بحران شاید نتوانند به نزدیک‌ترین افراد خود مشکلاتشان را بگویند و بیمه باید دغدغه مردم را حل کند.

وی با بیان اینکه جایگاه بیمه باید برای جامعه تبیین شده و اعتماد مردم را جلب کرد تا در بحران‌ها آرامش داشته باشند گفت: بیمه در زمان حوادث باید در سریع‌ترین زمان ممکن دغدغه و نگرانی مردم را برطرف کند.

عبدالواحد بنانی رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان کرمان در این دیدار با بیان اینکه 30 درصد منابع معادن در استان کرمان وجود دارد اظهار داشت: ظرفیت بیمه‌ای خوبی در استان است.

وی با عنوان اینکه گردش مالی صنعتی بیمه در استان کرمان سالانه دو هزار میلیارد تومان است گفت: هفته گذشته در تدارک برگزاری مراسم صنعت بیمه بودیم که خبری از دادگستری منتشر شد و همه ما را شوکه کرد.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان کرمان در تشریح جزئیات خبر منتشر شده بیان کرد: پولی که در این قسمت جابه‌جا شده پول خود شرکت بیمه است و پول مردم نبوده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه این خبر با تیتر "یک مدیر بیمه‌ای در کرمان اختلاس کرد" به صنعت بیمه در کرمان آسیب زد افزود: ما از شرکت‌های مختلف در استان طلب میلیاردی داریم و این مقدار پول که طلب بوده مقدار بسیار ناچیزی است.

بنانی با اشاره به اینکه سال گذشته در جنوب کرمان سیل آمد و شرکت‌های بیمه‌ای به تعهدات خود عمل کردند و هیچ مشکلی نداشتیم گفت: یکی از اعضای شرکت‌های فروش یک شرکت بیمه‌ای دچار تخلف شده و اصلا مدیر بیمه‌ای نبوده است.

ارسال نظر