شناسه خبر : 8721

۴۳ میلیون نفر از خدمات تامین اجتماعی کشور برخوردار هستند

۴۳ میلیون نفر از خدمات تامین اجتماعی کشور برخوردار هستند

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت : از جمعیت ۸۳ میلیون نفری کشور ۴۳ میلیون نفر آنان از خدمات بیمه‌ای این سازمان برخوردار هستند.

به گزارش چابک آنلاین، عباس منوچهری در آیین تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی البرز گفت : سازمان تامین اجتماعی  با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، میزان مصارف این سازمان بر منابع درآمدی آن پیشه گرفته است.

وی افزود: آن چیزی که در مواجهه اول با سازمان تامین اجتماعی مورد سووال واقع می شود بخش درمان است و در میان تمام تعهدات سازمان اعم از کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، درمان به عنوان مطالبه اول بیمه شدگان مطرح است و به نوعی ویترین سازمان تامین اجتماعی به حساب می‌آید.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: ما به خودمان اجازه نخواهیم داد با وجود اینکه منابع این سازمان وضعیت مناسبی ندارد از کیفیت خدمات کاسته بکاهیم، بنابراین هدف اول ما حفظ کیفیت و ارتقا آن و هدف دوم مدیریت منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی است .

وی افزود :طی سال‌های گذشته برای اینکه بیمارستان‌ها  چابک تر فعالیت نمایند، از روش‌های مختلفی اعم از هیأت مدیره‌ای ، هیات امنایی و به تازگی هم هلدینگ امتحان شده و تجربیات خوبی نیز در طول ۲۰ سال گذشته کسب شده  که گروه‌هایی نیز بر روی این موضوع کار می‌کنند و هدف این است که تمام این تجربیات بروزرسانی و تبدیل به نسخه عملیاتی برای امروز شود.

 منوچهری بیان داشت: مراکز طرف قرارداد مطالبات زیادی از سازمان دارند و تمام تلاش و همت مدیر عامل و تمامی مسئولان سازمان بر این است که این مطالبات هر چه سریع تر به سرانجام خوبی برسد.

وی گفت : بیش ازپنج هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در پنج ماه اخیر پرداخت شده و خبرهای خوبی نیز در راه است که امیدواریم این مطالبات را بروز رسانی کرده و به عدالت در پرداخت ها نزدیک شویم.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی بیان داشت : در بخش درمان مستقیم  با بیش از ۸۰ بیمارستان و سایر مراکز سرپایی، اثر بخشی و افزایش راندمان از اهداف ما ا ست و در کنار بخش درمان مستقیم، درمان غیر مستقیم نیز جبهه دیگر سازمان است و این ۲ جبهه به عنوان ۲ بال معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی هستند .

ارسال نظر