شناسه خبر : 8243

۱۴ هزار ایثارگر خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه قرار دارند

۱۴ هزار ایثارگر خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه قرار دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: در مجموع ۱۴ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان اعم از خانواده‌های شهدا و جانبازان زیرپوشش بیمه هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام تقی عزیزی اظهار داشت: حدود 33 هزار نفر در استان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که درمان ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید به صورت رایگان انجام می‌شود که در مجموع 14 هزار نفر از جامعه ایثارگران زیرپوشش بیمه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: امروز پس از سال‌ها از جنگ تحمیلی دشمن جنگ نرم و اقتصادی را با نظام اسلامی آغاز کرده است.

عزیزی تصریح کرد: آمریکا با خارج شدن از برجام نیز تحریم‌ها را بیشتر و گسترده کرد و همین موضوع بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای کشور را در خدمت رسانی دچار مشکل کرده و وضعیت اقتصادی کشور همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی با بیان اینکه بیمه ایثارگران به صورت متمرکز از طرف بیمه دی در کشور پرداخت می‌شود ادامه داد: از دی ماه سال گذشته تاکنون پرداختی‌های بیمه به ایثارگران کم بوده است.

دیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه ایثارگران گسترده و مطالبات آن‌ها بیشتر است خاطرنشان کرد: جامعه مرهون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند و به طور قطع در روند خدمات‌دهی درمانی به ایثارگران کوتاهی نمی‌شود.

عزیزی اظهار داشت: هر چقدر دولت پرداختی‌های به موقع به بیمه دی داشته باشد بنیاد شهید نیز خدمات خود را سریع‌تر ارائه می‌کند و تاخیر در برخی پرداختی‌ها به جامعه هدف مانند داروخانه‌ها و درمانگاه‌ها به دلیل کمبود بودجه است.

وی افزود: ایثارگران فاکتورهای پرداختی خود را در اختیار بیمه قرار داده و بیمه نیز در حد توان خود ماهانه پرداخت می‌کند؛ دولت هم قول‌هایی داده تا پرداختی خود را به بیمه دی داشته باشد تا پرداختی بیمه به جامعه هدف بیشتر شود.

 

ارسال نظر