شناسه خبر : 7210

شرکت بیمه‌ دی به ایثارگران خراسان رضوی ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد

شرکت بیمه‌ دی به ایثارگران خراسان رضوی 40 میلیارد تومان بدهی دارد

مدیر شعبه خراسان رضوی بیمه دی گفت: بدهی بیمه دی به خانواده‌های ایثارگران و مراکز درمانی طرف قرارداد در استان خراسان رضوی ۴۰ میلیارد است.

به گزارش چابک آنلاین، مهدی شریعتی فر مدیر شعبه خراسان رضوی بیمه دی با اشاره به بدهی 40 میلیاردی بیمه دی به خانواده های ایثارگران و مراکز درمانی طرف قرارداد در خراسان رضوی گفت: تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا دربازه زمانی سه ماهه تمامی مطالبات ایثارگران و مراکز درمانی طرف قرارداد را پرداخت و تسویه کنیم.
وی با بیان این که معوقات ایثارگران و مراکز درمانی مشکلی کشوری است اظهار می کند: در خراسان رضوی ما موضوع پرداخت مطالبات ایثارگران را از استانداری و تهران پیگیری کردیم که ان شاءا... در بازه زمانی سه ماهه بتوانیم پرداخت و تسویه حساب کنیم.
 
وی تصریح می کند: مشکلات درمان هم یکی، دو تا نیست، اما در خراسان رضوی سعی بر این شده خدمات مناسب و خوب ارائه شود و این کار صورت گرفته است، اگر مشکل نقدینگی کشوری نبود ما در استان مشکلی نداشتیم.
 
مدیر شعبه خراسان رضوی بیمه دی با بیان این که تمام مطالبات خانواده های ایثارگران و مراکز درمانی طرف قرارداد به بیمه دی تا پایان سال پرداخت شده است، تاکید می کند: از ابتدای سال 98 تاکنون رقمی حدود 52 میلیارد تومان معوقات ایثارگران و مراکز درمانی اعم از بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، دارو خانه ها و پزشکان پرداخت شده است.
 
وی افزود: مشکل بنیاد شهید و خانواده ایثارگران مشکل ما نیز هست و ما در کنار هم هستیم و می خواهیم به خانواده ایثارگران و شهدا خدمت کنیم اگر مشکل نقدینگی برطرف شود مشکلات حل می شود.
شریعتی فر همچنین درباره اضافه دریافتی برخی از بیمارستان های دولتی از خانواده شهدا و ایثارگران هم گفت: بیمارستان های دولتی باید بر مبنای ضوابط دولت خدمات ارائه کنند، من از آن ها می پرسم که شما با چه مجوزی از خانواده ایثارگران و شهدا مبلغی اضافه دریافت می کنید؟

 

ارسال نظر