شناسه خبر : 7167

بیمه تکمیلی فرزندان رانندگان جاده‌ای از ۱۵ مرداد کلید می‌خورد

بیمه تکمیلی فرزندان رانندگان جاده‌ای از ۱۵ مرداد کلید می‌خورد

طرح بیمه تکمیلی فرزندان رانندگان وسایط حمل و نقل جاده‌ای از نیمه مرداد همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز عملیاتی می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ۱۵ مرداد، قرارداد قبلی بیمه تکمیلی رانندگان به اتمام می رسد و قرارداد تمدید می شود که در این قرارداد، فرزندان راننده ها هم از پوشش بیمه تکمیلی بهره مند خواهند شد.

کاظم تیمورزاده افزود: بیمه تکمیلی خانواده راننده ها یکی از مهم ترین دغدغه ها و مطالبات این قشر بود که پیش از این همسران رانندگان زیر پوشش بیمه رفته بودند و در تمدید جدید این قرارداد، فرزندان آنها هم بیمه می شوند.

وی محاسبه دریافت کرایه به صورت تن کیلومتر، توزیع لاستیک یارانه ای، مقابله با بازاریابی غیرمجاز شرکت های حمل و نقل، راه اندازی سامانه شهرا برای مبارزه با تخلفات شرکت های حمل بار به منظور حفظ حقوق رانندگان و دیدار هفتگی برای رسیدگی به مشکلات رانندگان در روزهای سه شنبه هر هفته که هر دو هفته یکبار با حضور مدیرکل راهداری برگزار می شود را از اقدامات این اداره کل برای حل مشکلات و دغدغه های رانندگان عنوان کرد.

 

ارسال نظر