شناسه خبر : 6991

۶۰ درصد جمعیت خمین زیر چتر خدمات بیمه تامین اجتماعی است

۶۰ درصد جمعیت خمین زیر چتر خدمات بیمه تامین اجتماعی است

رئیس بیمه تامین اجتماعی خمین گفت: ۶۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری این شهرستان زیر چتر خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزراش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، «حمید نوبخت» افزود: بیمه شدگان اصلی و تبعی تامین اجتماعی خمین ۶۰ هزار نفر است و ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی هستند.

وی ادامه داد: پنج هزار و ۲۰۰ نفر از بیمه شدگان این شهرستان از خدمات کارافتاده و مستمری بگیر بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند.

رئیس بیمه تامین اجتماعی خمین اظهار داشت: ۱۷ نوع خدمات مانند بازنشستگی، بیکاری، از کارافتادگی و بیماری به بیمه شدگان تامین اجتماعی خمین ارایه می شود.

نوبخت گفت: یکهزار و ۱۴۹ قالیباف در این شهرستان از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند.

وی تصریح کرد: یکهزار و ۹۵۰ کارگاه فعال در خمین زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی خمین قرار دارند و سرانه نیروی کار در اماکن کارگاهی در این شهرستان ۹ نفر است.

رئیس بیمه تامین اجتماعی خمین تاکید کرد: سیاستگذاری این بیمه در سال جاری ارایه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان است و در این شهرستان ۵۰ مورد خدمات غیر حضوری دریافت دفترچه در طول روز به بیمه شدگان ارایه می شود.

نوبخت گفت: ۴۱ خدمت در سرویس خدمات غیر حضوری برای بیمه شدگان تعریف شده و هم اکنون ۱۳ نوع خدمت اصلی عملیاتی شده است.

وی افزود: مشترکان سازمان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه با آدرس eservices.tamin.ir از خدمات متنوع سرویس های این سامانه بهره مند شوند.

وی افزود: به منظور رونق تولید و در راستای اقتصاد مقاومتی کارفرمایان خوش حساب مشمول بخشودگی جرایم می شوند.

رئیس بیمه تامین اجتماعی خمین ادامه داد: بیمه تامین اجتماعی گسترده ترین نهاد بیمه گر اجتماعی کشور است و خدمات خود را در ۲ بخش بیمه ای و درمانی به افراد تحت پوشش، بیمه شدگان و کارفرمایان ارایه می دهد.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای ۱۰۵ هزار جمعیت است.

ارسال نظر