شناسه خبر : 6489

معاون استاندار سمنان: تقسیط معوقه مالیاتی و بیمه‌ای واحدهای صنعتی ۶۰ماهه شد

معاون استاندار سمنان: تقسیط معوقه مالیاتی و بیمه‌ای واحدهای صنعتی 60ماهه شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: تقسیط معوقه مالیاتی و بیمه ای واحدهای صنعتی بدهکار به منظور رونق تولید و حمایت از بنگاه های اقتصادی تا پایان سال جاری ۶۰ ماهه شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، حشمت الله عسگری روز سه شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن جلسات یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان افزود: در سال گذشته تقسیط معوقه مالیاتی و بیمه ای واحدهای صنعتی و تولیدی بدهکار ۳۶ ماهه بود که با برنامه ریزی دولت این رقم به ۶۰ ماه افزایش یافت.

وی خاطر نشان کرد: دولت به منظور تحقق شعار سال، آئین نامه های اجرایی مثبتی برای توسعه بخش صنعت تدوین کرده که با برنامه ریزی اصولی این برنامه ها در استان اجرایی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان ادامه داد: واحدهای صنعتی که به شرکت های خدمات رسان بدهکارند پرداخت این بدهی ها حداکثر تا یکسال در راستای حمایت از تولید به تعویق افتاد.

عسگری تصریح کرد: حمایت دولت از واحدهای صنعتی با برنامه ریزی اصولی ادامه می یابد و همکاری دستگاه های اجرایی و فعالان اقتصادی تمام قد برای عبور از تحریم ها ادامه می یابد.

وی اضافه کرد: بازگرداندن واحدهای راکد صنعتی و تولید به چرخه تولید از برنامه های اصولی دولت برای رونق اقتصادی در استان سمنان است که در سال جاری پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: سمنان از استان های صنعتی کشور است که با راهبرد اصولی برای رفع مشکلات تمامی واحدهای تولیدی تلاش می شود.

در استان سمنان ۲ هزار و ۲۰ واحد صنعتی فعال است.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان امروز از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ سمنان بازدید کرد.

ارسال نظر