شناسه خبر : 6374

ورزشکاران سازمان یافته خراسان جنوبی به ۴۰هزار نفر می‌رسد

ورزشکاران سازمان یافته خراسان جنوبی به ۴۰هزار نفر می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: اکنون در استان ۳۱هزار ورزشکار سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی داریم که تلاش می کنیم تا پایان امسال تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان به ۴۰هزار نفر افزایش یابد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهران سرپرست عصر یکشنبه در مجمع عمومی انتخاب هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان خراسان جنوبی افزود: در سال جاری تلاش خواهیم کرد که بیشتر ورزشکاران استان به المپیادهای ورزشی اعزام شوند و میزبانی تعدادی از المپیادها را بر عهده بگیریم.

وی اظهار داشت: سال ۹۷ بیشترین تاثیرگذاری را در زمینه ورزش استان داشته ایم و در این حوزه اتفاقات خوبی رقم خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه مدل بهره گیری از ظرفیت ها به خوبی پیاده نمی شود گفت: در یک سال گذشته نگاه و ساختار خوبی در مورد خراسان جنوبی در وزارتخانه ایجاد شده است.

وی افزود: ۱۵۶ پروژه ورزشی در مرکز و شهرستان‌های استان در دست اجرا است که تعدادی از این طرح ها تا دهه فجر تکمیل و بهره برداری می شود.

سرپرست با بیان اینکه خراسان جنوبی در زمینه ساماندهی و بیمه ورزشکاران رتبه دوم کشوری را دارد گفت: همچنین در زمینه اجرای طرح های عمرانی خیرساز رتبه اول کشور را داریم و خراسان جنوبی در زمینه توسعه ورزش های همگانی رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.

وی اظهار داشت: باید ورزش های همگانی را بیش از گذشته توسعه دهیم و در توزیع اعتبارات سهمی بیشتری به این مقوله اختصاص خواهیم داد.

وی عنوان کرد: امسال تلاش خواهیم کرد که اعتبار هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را به ۲ برابر افزایش دهیم تا شاهد توسعه هرچه بیشتر این هیات باشیم.

ظرفیت رسانه در حوزه ورزشی به خوبی استفاده نمی شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ظرفیت رسانه ها در حوزه ورزش به خوبی استفاده نمی شود گفت: در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه ها اتاق فکری را در اداره کل تشکیل خواهیم داد تا عملکرد ورزش استان به روز اطلاع رسانی شود و از ظرفیت رسانه ها بیشتر استفاده کنیم.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان جنوبی هم در این مجمع گفت: ۵۰۹ ورزشکار عضو این هیات ورزشی هستند که تلاش خواهیم در سال جاری تعداد ورزشکاران عضو هیات افزایش یابد.

افسانه سلامی افزود: هم اکنون خانه ورزش بیماران خاص استان با پیشرفت فیزیکی بالا در دست احداث است.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی بیماران خاص را در طبقه فوقانی سالن ورزشی شهیدین قاسمی راه اندازی کرده ایم گفت: در چند سال گذشته با کمبود تجهیزات در این هیات مواجه بودیم که با همت خیرین تجهیزات معمولی و حرفه ای خریداری شد و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

مجمع عمومی انتخاب هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان خراسان جنوبی با ۱۳ عضو حاضر تشکیل شد و «افسانه سلامی» با ۱۳ رای بار دیگر به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

ارسال نظر