شناسه خبر : 6373

بیمه زندگی خاورمیانه رقابت قابل توجهی با سایر شرکت‌های بیمه خواهد داشت/ آیین نامه ۹۶نیاز به بازنگری دارد

بیمه زندگی خاورمیانه رقابت قابل توجهی با سایر شرکت‌های بیمه خواهد داشت/ آیین نامه 96نیاز به بازنگری دارد

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اظهار کرد: "بیمه مرکزی در طول این سال‌ها با نظارت‌های خوب، دقیق و سیستماتیک توانسته شرکت‌های بیمه را به سمتی ببرد که نگاه پیشگیرانه داشته باشند ودر مسیرهایی وارد نشوند که برای صنعت بیمه نگرانی ایجادکند."

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، مهدی نوروزی در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، با اشاره به اینکه ارتباط خوب و مستمری با نهاد ناظر دارند، گفت: بیمه زندگی خاورمیانه از ابتدای تاسیس اصل را بر شفافیت و سلامت گذاشته و کاملا آمادگی این را دارد که با دستگاه ناظر هم سو شود.

وی بیان کرد: یک سری مشکلاتی در زمینه آیین نامه ها برای ما وجود داردکه سعی در حل آنها داریم، به عنوان مثال در آیین نامه 96 که مربوط به نمایندگان بیمه های عمر است محدودیت هایی برای ما ایجاد شده، البته در صحبت هایی که با رئیس کل بیمه مرکزی و معاون وی داشتیم قول همکاری دادند که این آیین نامه را به گونه ای پیش خواهند برد که برای ما مشکل خاصی در سال 98 ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با بیان اینکه "از فعالیت سایر شرکت های بیمه ای در زمینه بیمه عمر استقبال می کند" گفت: فضای کشور برای بیمه های زندگی بکر هست و هر چقدر که فرهنگ سازی بیشتری در این زمینه انجام شود،افراد جامعه بیشتر با این بیمه ها آشنا می شوند و با قابلیت انتخابی که برای آنها وجود دارد می توانند شرکتی را انتخاب کنند که بهترین خدمات را با کمترین قیمت دراختیار آنها قرار دهد.

 نوروزی گفت که "شرکت بیمه زندگی خاورمیانه می تواند رقابت قابل توجهی با سایر شرکت های بیمه داشته باشد" و افزود: با توجه به اینکه تنها شرکت تخصصی در این حوزه است، می توان این اطمینان خاطر را به مردم داد که تمام سرمایه گذاری های ما در حوزه  بیمه های عمر انجام می شود.

وی، در پاسخ به این سوال که "با توجه به شرایط اقتصادی کشور، فضای فعالیت را برای بیمه های زندگی در سال 98 چگونه می بینید" عنوان کرد: اگر بیمه های عمر و زندگی به خوبی معرفی شوند، مردم استقبال بیشتری خواهند کرد ، زیرا این  بیمه ها می توانند آتیه آنها و فرزندانشان را تامین کنند و علی رغم تمام مشکلات اقتصادی که با آن مواجه هستیم، سال خوبی برای مجموعه بیمه های زندگی در پیش داشته باشیم."

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه تصریح کرد: در سالهای گذشته بیشتر بیمه های عمر و سرمایه گذاری به مردم معرفی شدند و مردم به سمت این نوع از بیمه ها رفتند. 

نوروزی ادامه داد: با توجه به نیازها، بیمه نامه مستمری و بازنشستگی تکمیلی را با فرمول ها و جداول خاص طراحی کردیم و امسال به صورت گسترده در اختیار مردم قرار می دهیم. این بیمه نامه جهت رفاه حال افراد در دوران بازنشستگی طراحی شده و باتوجه به ناکافی بودن امکانات و درآمدهای ارائه شده توسط صندوق های بازنشستگی شرایط مساعدی را برای بیمه گذاران فراهم می‌سازد.

وی، با تاکید بر اینکه "ارتباط خوبی با بخش نمایندگان و کارگزاران دارند"، اظهار کرد: در اواخر سال گذشته در زیر ساخت های فناوری تغییرات اساسی ایجاد کردیم و در حال حاضر این امکان را برای نمایندگان خود ایجاد کرده ایم که از مرحله ثبت پیشنهاد تا صدور بیمه نامه برای بیمه گذاران را، با سریعترین زمان ممکن و سهولت از طریق ابزارهای فناوری اطلاعات و حتی تلفن همراه خود انجام دهند.

ارسال نظر