شناسه خبر : 5315

بدهکاری بیمه‌ها بیماران خاص را با مشکلات جدی رو به رو کرده است

بدهکاری بیمه‌ها بیماران خاص را با مشکلات جدی رو به رو کرده است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: بدهکاری بیمه ها باعث توزیع نشدن دارو در این شهرستان شده و بیماران خاص را با مشکلات جدی رو به رو کرده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، مسعود اعلائی اظهار داشت: مشکل جدی در تامین داروی بیماری‌های خاص شهرستان چابهار وجود ندارد اما بدهکاری بیمه‌ها و پرداخت نشدن مطالبات داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش دارو بیماران را با توزیع نشدن دارو مواجه کرده است.

وی بیان کرد: مشکلات کمبود دارو در داروخانه‌های شهرستان چابهار در نشستی با حضور مسئول امور دارویی و مخدر و مسئول داروخانه توزیع کننده داروهای خاص بررسی شده و توزیع کنندگان عمده مشکلات دارویی را دیر کرد بیمه‌ها در بازپرداخت دیون اعلام کرده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار افزود: دیر کرد بیمه‌ها تقریبا مهم ترین چالش داروخانه‌های چابهار است و باید با رایزنی و همفکری بتوانیم مشکل نقدینگی را حل کنیم تا بخشی از مشکل جدی برای تامین داروی مردم شهرستان چابهار ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در جلسات مختلف توانستیم نقطه نظرات خود را در خصوص بخش‌های مختلف اعلام کنیم و برای کاهش بار مالی داروخانه توزیع کننده داروهای خاص شهرستان چابهار و جلوگیری از بدهکاری بیمه‌ها در پرداخت مطالبات مصوبات و تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

 


 

ارسال نظر