شناسه خبر : 5115

۲۵۲ میلیارد تومان از بدهی بیمه سلامت در خراسان رضوی پرداخت شد

252 میلیارد تومان از بدهی بیمه سلامت در خراسان رضوی پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: همه مطالبات مربوط به سال ۱۳۹۶ موسسات بخش خصوصی طرف قرارداد بیمه سلامت در استان نظیر پزشکان و داروخانه ها به مبلغ ۲۵۲ میلیارد تومان به آنها پرداخت شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، علیرضا رمزی در جمع خبرنگاران افزود: بیمه سلامت خراسان رضوی پارسال 475 میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد بدهکار بود که تاکنون 95 درصد آن پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: مطالبات امسال موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت این استان نیز تا پایان مرداد ماه پرداخت شده و بر این اساس تاخیر در پرداخت مطالبات آنها با احتساب مدت تحویل اسناد اکنون به چند ماه کاهش یافته است.

وی افزود: هر ماه 94 میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت خراسان رضوی پرداخت می‌شود. سه میلیون و 600 نفر در قالب پنج صندوق بیمه‌ای روستایی، بیمه ایرانیان، بیمه همگانی، سایر اقشار و کارمندی زیر پوشش هستند.

رمزی به چالش تعیین سقف خرید خدمات از سوی بیمه سلامت با توجه به شرایط خاص مشهد و خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: این استان با توجه به سفر سالانه 30 میلیون زائر و مجاور و افزایش تعداد بیماران، با سایر مناطق کشور متفاوت است.


 

ارسال نظر