شناسه خبر : 4731

سازمان تامین اجتماعی اردبیل با وصول حق بیمه‌ها مدیریت می‌شود

 سازمان تامین اجتماعی اردبیل با وصول حق بیمه‌ها مدیریت می‌شود

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی ‌از محل وصول حق بیمه‌های واریزی مدیریت می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم ، سعید بشرخواه در دیدار با فرماندار شهرستان گرمی با تشریح گزارشی از عملکرد تأمین اجتماعی استان، به موضوع بیمه قالیبافان و کارگران کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: تأمین اجتماعی استان در چهارچوب قوانین و مقررات برای بیمه کردن و ارائه خدمات به این قشر اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 600 هزار نفر از جمعیت استان اردبیل تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، افزود: سازمان تأمین اجتماعی سازمانی بین النسلی است که برای ارائه خدمات مطلوب و ایفای تعهدات خود نسبت به بیمه شدگان متکی به دریافت حق‌بیمه است.

بشرخواه گفت: هزینه‌های سازمان در وضعیت کنونی از محل وصول حق‌بیمه‌های واریزی مدیریت می‌شود و هیچ بودجه‌ای از طرف دولت تخصیص داده نمی‌شود، لذا انتظار داریم ادارات، ارگان‌ها و شهرداری‌ها با پرداخت به موقع حق بیمه کارکنان شاغل مانع از ایجاد مشکل برای این سازمان در عمل به تعهدات خویش نسبت به جامعه هدف باشند.

وی تصریح کرد: انجام به موقع تعهدات توسط سازمان تأمین اجتماعی در ایجاد امنیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کل جامعه اثرگذار بوده و موجب کاهش مشکلات اجتماعی می‌شود.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد اداره کل استان، گفت: بی تردید رسیدن به عدالت اجتماعی اساسی ترین هدف تأمین اجتماعی استان است و گستردگی افراد تحت پوشش این سازمان علت توسعه یافتگی آن در جامعه است.

علی بهشتی افزود: تعاملات سازنده اداره کل تأمین اجتماعی استان اردبیل و شعبه گرمی با مسئولین استانی و شهرستانی موجب ارتقاء سطح ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان و گستردگی تحت پوشش این سازمان نشان دهنده مسئولیت سنگین سازمان تأمین اجتماعی در پاسخگویی به مردم منطقه مغان است.

 

 

ارسال نظر