شناسه خبر : 41376

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه مرکزی و سازمان بورس در نظارت بر عملکرد شرکت‌های بیمه ای هماهنگی خوبی دارند

بیمه مرکزی و سازمان بورس در نظارت بر عملکرد شرکت‌های بیمه ای هماهنگی خوبی دارند

رضا جعفری، مدیرعامل شرکت بیمه دانا:از آنجاییکه شرکت بیمه دانا یک شرکت بورسی است همه تلاش مدیران شرکت این بوده که اطلاعات را در موعد مقرر سازمان بورس و اوراق بهادار در سامانه کدال قرار دهیم.

به گزارش چابک آنلاین، سازمان های نظارتی نهاد ناظر بورس خیلی بهتر و پیشرفته تر از گذشته شده ودرحال حاضر چند روز قبل از اینکه گزارشات ماهانه و میان دوره ای در کدال قرار بگیرد به مدیران شرکت از طریق پیامک هایی که ارسال می شود اطلاع و هشدارهای لازم داده می شود.

همین موارد موجب شده که شرکت های بیمه ای در موعد مقرر گزارشات خود را در سامانه نهاد ناظر بورس قرار می دهند و به اطلاع سهامداران خود می رسانند. سازمان بورس برای همه شرکت های بورسی به صورت یکسان عمل می کند.

از منظر نظارت بر عملکرد شرکت‌های بیمه ای، بین بیمه مرکزی و سازمان بورس به عنوان دو نهاد ناظر به ویژه در دوره های اخیر هماهنگی های خوبی صورت گرفته و در بسیاری از موضوعات هماهنگ بودند.

از جمله آیین نامه حاکمیت شرکتی که همه شرکت های بیمه ای دارند.همه این مسایل نشان می دهد که دو نهاد ناظر با هم آن هماهنگی، تعامل و هم افزایی لازم را برای بهبود وضعیت نظارت بر صنعت بیمه دارند.

 

حجم ویدیو: 29.07M | مدت زمان ویدیو: 00:02:53 دانلود ویدیو
ارسال نظر