شناسه خبر : 41212

اختصاصی چابک آنلاین؛

برخی از شرکت ها بیمه نامه شخص ثالث را ده قسطه می فروشند

برخی از شرکت ها بیمه نامه شخص ثالث را ده قسطه می فروشند

مدیرعامل شرکت بیمه نوین، اظهار کرد: مسایل صنعت بیمه پیچیده شده و درحال حاضر برخی از شرکت های بیمه ای، بیمه نامه شخص ثالث را ده قسطه می فروشند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، حسین کریم خان زند در مراسم افتتاح دفتر موسسه مجری بیمه های شخص ثالث بین المللی، درجمع مدیران عامل شرکت های بیمه ای درسندیکای بیمه گران ایران،گفت: مساله ای که عجیب است اینکه یک مناقصه برای بیمه نامه پول یک بانک برگزار شده و  از ۳ میلیارد تا ۵۷ میلیارد تومان نرخ داده شده و این نشان دهنده این است که شرکت های بیمه ای ارزیابی درستی ندارند.

وی ادامه داد: قدرت سندیکای بیمه گران  باید قوی تر از این ها باشد زیرا در حال حاضرخودرو سازان بالای ۴ هزار میلیارد تومان به صنعت بیمه بدهکار هستند.

مدیرعامل شرکت بیمه نوین، اذعان داشت:خودمان باید دورهم بنشینیم تا به یک توافقاتی برسیم و به آن توافقات پایبند باشیم و این بسیار مهم است زیرا  ادامه دادن روش فعلی، ضربه زدن به صنعت بیمه است.

وی، گفت: شرکت های بیمه ای از  بیمه مرکزی جدا نیستند و بیمه مرکزی همواره به شرکت های بیمه ای کمک کرده تا مشکلات شرکت ها به حداقل برسد و شرکت ها نیزکمک می کنند تا برای بیمه مرکزی مشکلی به وجود نیاید.

 

ارسال نظر