شناسه خبر : 40803

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه ‌آتش‌سوزی پارسیان، پشتیبان روزهای سخت

بیمه ‌آتش‌سوزی پارسیان، پشتیبان روزهای سخت

یک جرقه و یا یک شعله رام نشده، می تواند سال ها تلاش و سرمایه‌گذاری افراد را در چند لحظه به خاکستر تبدیل کند.

به گزارش چابک آنلاین، دراین چشم انداز عدم قطعیت، مفهوم بیمه آتش سوزی به عنوان چراغی برای محافظت ظاهر می شود و این وعده را با خود به همراه دارد که در صورت وقوع آتش سوزی، نیازی نیست که بار مالی حادثه به تنهایی تحمل شود.

این بیمه نامه علاوه بر پوشش خسارت های ناشی ازحوادث آتش سوزی، سایر بلایای طبیعی را هم به طور موثر پوشش می دهد.

درک اهمیت خرید بیمه آتش سوزی ،این امکان را به افراد می دهد که تصمیمات آگاهانه ای برای محافظت از دارایی های مشهود خود بگیرند و امنیت طولانی مدت سرمایه گذاری خود را تضمین کنند.

بیمه‌نامه آتش‌سوزی چیست؟

بیمه نامه آتش سوزی نوعی بیمه نامه است که به موجب آن ، شرکت بیمه‌گر متعهد می شود که هرگونه خسارت یا خسارت وارده به دارایی های بیمه شده در اثر حادثه آتش سوزی را به بیمه گزار بازپرداخت کند.

این بیمه نامه، فراتر از محدودیت های استاندارد تعیین شده در بیمه نامه های معمولی اموال، پوشش های اضافی برای جایگزینی، تعمیر یا بازسازی املاک بیمه شده مانند ساختمان ها، موجودی و تجهیزات ارایه می دهند.

در حقیقت بیمه نامه آتش سوزی در برابر طیف وسیعی از خطرات مانند اعتصاب و خسارت مخرب، طوفان، گرد باد، سیل و آبگرفتگی، زلزله، انفجار و غیره پوشش می دهد.

از همین روی، شرکت های بیمه ای فعال در کشور، بیمه نامه آتش سوزی را در سبد محصولات خود قرار داده اند اما مزیت های ارایه شده از سمت هر بیمه‌گر تفاوت های خود را دارد.

دراین میان، شرکت بیمه پارسیان، برای تامین آسایش خاطر مشتریان خود، بیمه نامه‌ آتش سوزی را با تنوع و پوشش های جذاب طراحی کرده و در اختیار آنها قرار می دهد.

ازجمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش های بیمه ای قابل ارایه در بیمه نامه آتش سوزی گستردگی وسیعی دارد که ممکن است انتخاب یک طرح مناسب را برای شما سخت کند.

به همین منظور، شبکه گسترده نمایندگان شرکت بیمه پارسیان در سراسر کشور برای ارایه راهنمایی و مشاوره های لازم به مدیران، کارفرمایان و افراد حضور دارند.

درعین حال امکان خرید بیمه نامه آتش سوزی پارسیان به صورت آنلاین هم در دسترس مشتریان قرار دارد.

ارسال نظر