شناسه خبر : 3823

بیمه ایران ۳۳ میلیارد تومان در روز خسارت می‌پردازد

بیمه ایران  33 میلیارد تومان در روز خسارت می‌پردازد

مدیرعامل بیمه ایران اظهار داشت: بیمه ایران تقریبا۳۳ میلیارد تومان در روز خسارت می‌پردازد که یک سوم آن بیمه جانی است.

چابک آنلاین : محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران، در دومین گردهمایی سراسری شوراهای هماهنگی استانی که توسط سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شد، اظهار داشت: هدف سندیکا به سود رساندن اعضا است و شوراها نیز در این چارچوب حرکت می‌کنند. برای رسیدن به حداکثر سود باید چارچوب بنگاه داری را رعایت کنیم و آن نیازمند همدلی شرکت‌های بیمه و مدیران استانی است.

وی ادامه داد: باید رقابت‌های غیرحرفه‌ای را کنار گذاشت چون این رقابت غیرحرفه‌ای کمر صنعت بیمه را شکسته است. در حالیکه ما باید سهم‌های زیان‌ده را کاهش دهیم، بعضی شرکت‌ها برای زیان‌ده بودن رقابت می‌کنند.

پورکیانی با بیان اینکه باید از ظرفیت استانداری‌ها، صدا و سیما و قوه قضاییه استفاده کنیم، اظهار داشت: بویژه در پرداخت خسارت جانی که افزایش یافته باید از این نهادها کمک بگیریم و تمرکز بیشتر ما روی پرداخت‌‌های جانی است. بیمه ایران تقریبا33 میلیارد تومان در روز خسارت می‌پردازد که یک سوم آن بیمه جانی است.

در ادامه این گردهمایی سید محمد علیپور، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در مورد نقش شوراهای هماهنگی استان‌ها گفت: شوراهای استانی باید صنعت بیمه در استان‌ها را مدیریت کنند تا با افزایش استقبال به اعتماد جامعه لطمه وارد نیاید.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر برای افزایش نفوذ صنعت بیمه بویژه بیمه عمر تلاش‌های زیادی صورت گرفته است و این جز با اعتمادسازی محقق نمی‌شود چون بیمه عمر یک بیمه بلند مدت است. البته باید توجه داشت اگر یک شرکت بیمه لطمه ببیند در واقع کل صنعت آسیب دیده است.

علیپور متذکر شد: نزدیک به 35 درصد از تلفات ما مربوط به موتور سیکلت است و ما باید آن را به کمک نیروی انتظامی مدیریت کنیم.

ارسال نظر