شناسه خبر : 37146

آتیه سازان حافظ مجری بیمه تکمیلی درمان سازمان نظام پزشکی شد

آتیه سازان حافظ مجری بیمه تکمیلی درمان سازمان نظام پزشکی شد

مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ جزئیات بیمه تکمیلی درمان سازمان نظام پزشکی را تشریح کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آتیه سازان حافظ ، دکترعلیرضا نمازی گفت : قرارداد بیمه تکمیلی درمان بین سازمان نظام پزشکی و آتیه‌سازان حافظ منعقد شد و کارکنان و خانواده‌های سازمان نظام پزشکی از اول شهریور سال جاری به مدت یک سال تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی درمان قرار گرفتند .

وی افزود : بر اساس این قرارداد بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به بیش از ۷ هزار مراکز درمانی ‌‌‌‌‌‌و‌ ‌‌تشخیصی طرف قراردادآتیه‌سازان حافظ اعم از دولتی و خصوصی از خدمات آنلاین بهره‌مند شوند .

مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ در ادامه با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به جامعه پزشکی کشور از آمادگی آتیه‌سازان حافظ برای ارائه خدمات به همه اقشار جامعه خبرداد و گفت : رویکرد جدید آتیه‌سازان حافظ قرارداد حداکثری با بیمارستان‌های سراسر کشور ازجمله دولتی / دانشگاهی و خصوصی است تا بیمه‌شدگان بدون دغدغه هزینه‌ها ، امور درمانی خود را پیگیر شوند .

دکتر نمازی در ادامه تصریح کرد ، به منظور رفاه بیمه شدگان به شعب سراسر کشور ابلاغ شده است تا فرآیند رسیدگی و پرداخت خسارت‌های درمانی و همچنین پرداخت مطالبات بیمارستانی و درمانی با سرعت انجام شود.

گفتنی است ، آتیه‌سازان حافظ تنها بیمه تکمیلی درمان در کشور است که به صورت تخصصی در حوزه درمان فعالیت می‌کند و اولین بیمه تکمیلی درمان است که الکترونیکی شده است .

 

 

ارسال نظر