شناسه خبر : 35277

اختصاصی چابک آنلاین؛

برنامه های مدیرعامل جدید شرکت بیمه اتکایی امین اعلام شد

برنامه های مدیرعامل جدید شرکت بیمه اتکایی امین اعلام شد

مدیرعامل جدید شرکت بیمه اتکایی امین، افزایش پرتفوی و افزایش ارتباطات بین المللی و انتقال ریسک را از جمله برنامه های مهم اصلی خود در این شرکت برشمرد و اذعان داشت که پیاده سازی این دو استراتژی طبق برنامه های مدون، پیش خواهد رفت.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "محمدرضا خوش کیش"، در گفت و گو با چابک آنلاین، ضمن تایید خبر حضور خود درکرسی مدیریت عاملی شرکت بیمه اتکایی امین، گفت که این موضوع را هیات مدیره این شرکت مصوب کرده و روند انتصاب وی هم از یک ماه قبل آغاز شده و در حال حاضراموراداری آن پیش برده می شود.

وی،تاکید کرد: برنامه های استراتژیک همواره با ارکان سازمان شکل می گیرد و باید با پیکرده سازمان جلو برده شود.

اسفند ماه سال گذشته و با استعفای موسی رضایی میرقائد مدیرعامل سابق شرکت بیمه اتکایی امین، خسرو حقیقی پناه به عنوان سرپرست شرکت بیمه اتکایی امین انتخاب شد.

ناگفته نماند که خوش کیش، در گفت‌وگوی فروردین ماه خود با چابک آنلاین در خصوص انتصاب خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بیمه اتکایی امین اظهار بی اطلاعی کرده بود.

محمدرضا خوش کیش از سال 1398 به عنوان نماینده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در شورایعالی بیمه حضور داشت.

در سابقه فعالیت او، سرپرستی بیمه کارآفرین در استان کرمان و عضویت در هیات مدیره سازمان میوه و تره بار به چشم میخورد.

پیشتر، پس از استعفای غلامرضا سلیمانی از ریاست کلی بیمه مرکزی، نام خوش کیش به‌عنوان یکی از گزینه های ریاست کلی بیمه مرکزی  بر سر زبان‌ها افتاد.

از قرار معلوم، یعقوب رشنوادی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره سابق شرکت بیمه سرمد هم به عنوان نائب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی امین انتخاب شده است.

 

ارسال نظر