شناسه خبر : 3498

هزینه‌های خسارت به صاحب کالا در بیمه باربری پرداخت می شود

هزینه‌های خسارت به صاحب کالا در بیمه باربری  پرداخت می شود

بیمه باربری بیمه‌ای است که به موجب آن شرکت بیمه در مقابل حق بیمه‌ای که از صاحب کالا یا بیمه‌گزار دریافت می‌کند، متعهد می‌شود، چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه مبدا تا نقطه مقصد در نتیجه وقوع خطرهای موضوع بیمه، کالا تلف و یا دچار خسارت تحت پوشش بیمه‌ای شد، زیان وارده را جبران کند.

چابک آنلاین : بنابر اعلام بیمه گسترش فروش فردا، به طور کلی خطراتی که محموله ما را تهدید می‌کنند شامل دو دسته حوادث پیش‌بینی نشده، و نیت‌های سو هستند.

اما  در سطحی موشکافانه می‌بینیم که آنچه محموله ما را تهدید می‌کند در حقیقت ذات خود کالاست. میزان ارزشی که ما برای آن قائل هستیم و میزان بهایی که آن کالا دارد، بزرگترین دلیل برای مراقبت از آن می‌باشد. در حقیقت ما خود برای همه محموله‌هایمان بیمه باربری را لازم نمی‌بینیم و در شرایطی که اجباری نداشته باشیم، اغلب در مقابل موارد دست‌وپاگیری چون بیمه و مالیات، مایل به ساده‌تر کردن کارها هستیم. اما گاه در مقابل بعضی محموله‌ها، بدون هیچ اجباری لازم می‌بینیم که حتما یک پشتوانه امن فراهم کنیم و این ذات محموله ماست که این نیاز را ایجاد می‌کند.

شرکت خدمات بیمه‌ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری و تلفیق متخصصان مجرب در صنعت بیمه، موفق به راه‌اندازی سامانه خرید آنلاین بیمه‌نامه "بیمکوک" شد که امکان ثبت سفارش انواع خدمات بیمه به‌صورت آنلاین در آن فراهم شده است./ ایسنا

 

 

ارسال نظر