شناسه خبر : 33486

اختصاصی چابک آنلاین؛

تاخیر پروازهای هوایی در کشور مانع از تنوع در صدور بیمه نامه مسافرتی می شود

تاخیر پروازهای هوایی در کشور مانع از تنوع در صدور بیمه نامه مسافرتی می شود

حمید جهاندیده، مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه البرز: نقطه تمایز کشورهای دیگر با ایران در اجباری بودن بیمه نامه ها برای مسافرت های داخلی وخارجی است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، در کشورهای خارجی برای سفر های درون مرزی و برون مرزی یک  قرار دادهایی تنظیم می شود که خطرات بسیار زیادی را در آن می توان پوشش داد  از جمله در بیمه نامه حمل ونقل، بیمه های هوایی، حمل ونقل دریایی و اشیاء مسافرین و حتی تاخیر هواپیما و بیمه مسافرتی.

هرکدام به تنهایی می توانند زیر شاخه ای از رشته بیمه نامه درمان مسافرتی محسوب شوند و شرکت های بیمه با ورود به هر یک از این های می توانند یک پوشش بیمه ای تعریف شده را تدوین کنند.

اگر صنعت بیمه کشور در این زمینه دچار عقب ماندگی است، دلایلی دارد که یک نمونه بسیار کوچک آن، تاخیر اکثر پروازهای داخلی است ، آیا واقعا شرکت بیمه ایی را می توان پیدا کرد که قادر به ارائه و تامین چنین پوششی باشد؟ مسلما نه .

اصولا فروش بیمه های تخصصی در مقیاس بالا و با تعداد زیاد می توانند برای شرکت های بیمه ای سود آور باشد و به آن ها توان ایفای تعهدات را بدهد بنابر این شاید ابزار های قانونی نظیر وجود الزام و اجبار صنعت گردشگری ضروری است .

 

حجم ویدیو: 6.36M | مدت زمان ویدیو: 00:03:13 دانلود ویدیو
ارسال نظر