شناسه خبر : 3343

پنجمین همایش کارگزاران استان کردستان برگزار شد

پنجمین همایش کارگزاران استان کردستان برگزار شد

عبدی معاون فرماندار گفت: با تشریح و تبیین خدمات و مزایای صندوق برای مسئولان سایر ادارات بتوانیم از ظرفیت این دستگاهها استفاده نماییم .

به گزارش چابک آنلاین به نقل از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، اولین جلسه ستاد راهبردی شهرستان سروآباد در روستای بیساران برگزار شد .

در ابتدای جلسه عبدی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار از برگزاری جلسه ستاد راهبردی بیمه در کنار همایش استانی کارگزاران اظهار خشنودی نموده و هدف از برگزاری جلسه ستاد راهبردی بیمه را که پیرو دستور استاندار محترم صورت گرفته است، استفاده از ظرفیت و توان کلیه اعضاء ستاد جهت تشویق و ترغیب مخاطبان از این خدمات ارزشمند برشمردند. وی اظهار امیدواری کرد با تشریح و تبیین خدمات و مزایای صندوق برای مسئولان سایر ادارات بتوانیم از ظرفیت این دستگاهها استفاده نماییم .

معاون فرماندار در ادامه گفت با توجه به مشکلات شرعی موجود در سطح شهرستان و پایین بودن سرانه درآمدی مردم، تاکنون استقبال خوبی از این بیمه نشده است .

عبدی در بخش پایانی سخنان خود به ظرفیت خوب ماموستایان اشاره و اظهار داشت توجیه و کمک این عزیزان می تواند تاثیر چشمگیری در رفع چالش های پیش رو داشته باشد .

در ادامه احمدپور مدیر صندوق در استان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، حضور مسئولین شهرستانی و کارگزاران استان را در روستای بیساران فرصت مناسبی برای ترویج خدمات صندوق در دهستان بیساران دانست و لزوم توجه جدی تر مسولان شهرستان به این دهستان را مورد تاکید قرار دادند. ایشان در ادامه  هدف از برگزاری همایش ها را آموزش و توانمند سازی کارگزاران، آشنایی چهره به چهره کارگزاران با یکدیگر، ابلاغ بخشنامه ها و دستور العمل های جدید ، شناسایی نقاط ضعف و قوت کارگزاران ، حل مشکلات موجود ، شناسایی راهکارهای گسترش نفوذ بیمه در استان اظهار داشت .

ایشان با توجه به حضور مسئولین شهرستان سروآباد در نشست و جهت آشنایی بیشتر اعضاء ستاد راهبردی ، توضیحاتی در خصوص تاریخچه صندوق ، جامعه هدف، مزایا و خدمات صندوق بیان و در ادامه هدف از برگزاری جلسات ستاد راهبردی بیمه روستائیان را هم افزایی برای بسط و توسعه مقوله بیمه روستائیان و استفاده از ظرفیت ادارات دولتی و فرهنگ ساز عنوان و خواستار همکاری و تعامل این ادارات شد . در این نشست همچنین سهمیه تکلیفی ابلاغ شده به شهرستان مورد اشاره قرار گرفت و ضمن تشریح دستور استاندار، راهکارهای تحقق این سهمیه بررسی و مواردی نیز در این زمینه مصوب شد. 

پس از برگزاری جلسه ستاد راهبردی شهرستان ، همایش مطابق دستور کار آبان ماه ادامه یافت.

در بخش پایانی همایش، کارگاه عملی ارتباط چهره به چهره با مخاطبان برگزار و کارگزاران در گروههای دو نفره به سطح روستا مراجعه و اقدام به تشریح مزایا و خدمات صندوق برای ساکنین روستای بیساران نمودند.

ایشان همچنین نسبت به جذب مخاطبان همت گماشتند. این اقدام در راستای ترویج خدمات صندوق در بین آحاد ساکنین روستا و ارزیابی میزان تسلط کارگزاران بر بخشنامه ها و شیوه های ترویج و جذب صورت گرفت.

ارسال نظر