شناسه خبر : 3176

نوسانات نرخ ارز، شرکت‌های بیمه را با افزایش ناگهانی هزینه روبرو کرد

نوسانات نرخ ارز، شرکت‌های بیمه را با افزایش ناگهانی هزینه روبرو کرد

مدیر عامل شرکت بیمه نوین اظهارکرده : درسال ۱۳۹۴ در سطح توانگری مالی چهار قرار داشتیم که با برنامه ریزی در حوزه های فنی و مالی، امروز در سطح توانگری مالی یک و شرایط کاملا پایدار قرار داریم.

به گزارش چابک آنلاین، حسین کریم خان زند تلاش برای دست یابی به سود ماندگار و ایجاد ارزش افزوده برای زنجیره ذینفعان شرکت را دلیل حرکت از پرتفوی محوری صرف به سمت مدیریت ریسک و ارتقای خدمات رسانی عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت بیمه نوین گفت: نوسانات نرخ ارز، شرکت های بیمه را با افزایش ناگهانی هزینه روبرو کرده است که بر بخش های هزینه ، درامد و مقدار دارایی و بدهی های ارزی شرکت های بیمه اثر گزار است  و شرکت های بیمه راهی جز کنترل و مدیریت آن ندارند.

 وی بخشی از مشکلات پیش روی  شرکت های بیمه در اجرای آیین نامه سرمایه گذاری شورای عالی بیمه را کاهش نرخ سودهای بانکی با توجه به سرمایه گذاری 30 درصدی دارایی و منابع شرکت های بیمه دانست و بخش دیگر را وضعیت ناپایدار بانک ها و موسسات مالی عنوان کرد

او بی برنامگی و نبود دستور کار را علت شرایط حال حاضر اقتصادی کشور دانست و توانمندی مدیریت در زمان بحران را نیاز اساسی شرایط فعلی اقتصادی کشوربیان کرد.

ارسال نظر