شناسه خبر : 2240

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

علوم پزشکی سمنان ۶۰۰میلیارد ریال از بیمه طلب دارد

علوم پزشکی سمنان 600میلیارد ریال از بیمه طلب دارد

نوید دانایی گفت: طلب این دانشگاه از بیمه ها ۶۰۰ میلیارد ریال است که ۱۱ ماه از وصول آن گذشته است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، نوید دانایی افزود: 70 درصد این مبلغ از سازمان تامین اجتماعی و مربوط به سال 1396 است که باید مطالبات امسال را به آن اضافه کرد، برغم قول هایی که داده شده ؛هنوز این بدهی پرداخت نشده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به بهره برداری از 2 طرح این دانشگاه در هفته دولت ، بیان کرد: بالگرد- آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این هفته بهره برداری می شود.
وی با بیان این که بالگرد- آمبولانس ذکر شده یکی از 6 بالگرد تامین شده از سوی وزارت بهداشت و درمان است ، افزود: عملیاتی بودن بزرگترین مزیت آن است که سرعت قابل توجه در فرود و برخواست، کیفیت و سرعت مطلوب از مزیت های دیگر به شمار می رود.
دانایی ادامه داد: محل فرود این بالگرد - آمبولانس در بیمارستان کوثر سمنان با 10 میلیارد ریال هزینه ساخته شده و حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را پوشش خواهد داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، ادامه داد: مرکز آموزش های مهارتی- حرفه ای دانشگاه نیز دیگر طرح افتتاحی هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی سمنان است که برای تغییر کاربری، بهسازی و تجهیز آن در 2 هزار مترمربع 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
در هفته بزرگداشت دولت در استان سمنان از 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال بهره برداری می شود که 25 طرح مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.
دانشگاه علوم پزشکی سمنان، نزدیک به سه هزار دانشجو دارد که در 2 رشته مقطع کاردانی، 18 رشته مقطع کارشناسی، 10 رشته مقطع کارشناسی ارشد، 2 رشته مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود.
این دانشگاه هشت دانشکده ، 6 بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.

 

ارسال نظر