شناسه خبر : 14882

وزیر بهداشت در آیین پویش ره سلامت خبر داد:‌

دستیاران دانشگاه‌های علوم پزشکی بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

دستیاران دانشگاه‌های علوم پزشکی بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

وزیر بهداشت: برای دانشجویان دستیاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و دوره phd در حال عقد قرارداد با بیمه تامین اجتماعی هستیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از صدا و سیما، سعید نمکی در نوزدهمین آیین پویش ره سلامت برای بهره برداری از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: باید بازنگری کنیم که چرا نخبه‌های ما از این کشور می‌روند، چرا استادان پل عبور و رفتن دانشجو‌ها می‌شوند و سرمایه‌های عظیم ملی ما از این مملکت می‌روند. ما در دانشجویان روح معنویت و انسان دوستی را تقویت نکردیم تا بدانند باید بمانند و خدمت کنند.

وزیر بهداشت اظهار داشت: ما الگو‌ها را از دست داده ایم، عرضه فرهنگی دانشگاه دچار نقصان شده است و باید الگو‌های ما برای خدمت به کشور تقویت شود.
وی گفت: از مدیران دانشگاه علوم پزشکی تهران که توانسته اند هزار و دویست تخت خوابگاهی ایجاد کنند تشکر می‌کنم چرا که حل کردن مشکل خوابگاه‌های دانشجویی کار مهمی است و دانش آموزان ما در روستا‌ها و مناطق دور وقتی رتبه‌های برتر کنکور را کسب می‌کنند و وارد رشته‌های علوم پزشکی می‌شوند، منابع ما باید صرف آن‌ها شود که با تهیدستی توانسته اند رتبه‌های برتر کسب کنند و نباید دغدغه خوابگاه داشته باشند.

وزیر بهداشت افزود: بیمارستان‌های تهران هنوز بیمارستان مرجع در کشور هستند و بار‌ها شاهد بودیم مردم از سایر استان در چادر‌هایی در اطراف بیمارستان‌های تهران مستقر بودند تا بیماران خود را درمان کنند.
دکتر نمکی گفت: هنوز دیوار‌های دانشگاه تهران صدای فریاد مرگ بر استکبار را در خود نگهداشته است، این دانشگاه عزیزان زیادی را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرد.

 

ارسال نظر