شناسه خبر : 14444

منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد

منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)  تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد

عضو کمیسیون لایحه بودجه سال آینده از اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال جهت بیمه منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، سیدمحمد پاکمهر با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: با پیشنهاد نماینده خراسان شمالی اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال جهت بیمه منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در لایحه بودجه گنجانده شد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: همگان به این مسئله مهم معترف هستند که اقشار کم‌درآمد با توجه به شرایط نامناسب اقصادی و گرانی‌های افسار گسیخته فرصتی جهت پوشش بیمه‌ای منازل خود را ندارند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شعار پیشگیری بهتر از درمان یعنی همین که با صرف مبالغی این چنینی که در مقایسه با جبران خسارات احتمالی بسیار اندک است، علاوه بر کمک به هم‌نوعان درد کشیده و رنجور از تحمیل هزینه‌ای سنگین به دولت جلوگیری شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در انتها با اشاره به اینکه این تخصیص از محل منابع مدیریت بحران تأمین می‌شود عنوان کرد: این پیشنهاد با رأی قاطع اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تصویب شد.

 

ارسال نظر