شناسه خبر : 11393

اختصاصی چابک‌آنلاین؛

چشم بادامی‌‎ها بازاریابی آنلاین بیمه‌ای را کلید زدند/ آغاز زیست بومی جدید از بازاریابی بیمه‌ای در چین

چشم بادامی‌‎ها بازاریابی آنلاین بیمه‌ای را کلید زدند/ آغاز زیست بومی جدید از بازاریابی بیمه‌ای در چین

مدل بازاریابی نمایندگان بیمه ای چین تحت تاثیر شیوع کروناویروس دچار تغییرو تحول جدی شد.

چابک آنلاین، رژین میدانی، درحالیکه کانال های فروش رو در روی نمایندگان بیمه ای از زمان شیوع بیماری کووید 19 مختل شده اند، روش های بازاریابی آنلاین از این فرصت برای رشد ، به خوبی استفاده کرده اند.

بسیاری از شرکت های بیمه ای در چین مدل کسب و کار خود را به طور همزمان به شیوه آنلاین و آفلاین تنظیم کرده اند.

دربخش بازاریابی آنلاین، علاوه برکانال های رسمی شرکت ها، کانال های دیگری نیز مانند اپلیکیشن تیک تاک (TikTok)، پخش زنده در شبکه های اجتماعی و پخش ویدئو های کوتاه در سیستم عامل های مختلف را راه اندازی کرده اند.

از ماه مه سال 2020 بالغ بر 70 هزار فیلم کوتاه مربوط به بیمه درتیک تاک بارگذاری شده که 2.1 میلیارد بار توسط کاربران آن دیده شده است.

پان یانونگ، مدیرعامل بیمه عمر "اقیانوس آرام" چین بیان کرد: حتی زمانی که همه گیری این ویروس به پایان برسد، مدل بازاریابی جدید که ادغامی از بازاریابی آنلاین و آفلاین است، برای مدتی طولانی ادامه خواهد یافت.

با ظهور تقاضاهای جدید مصرف کنندگان که تحت تاثیر همه گیری کویید 19 به وجود آمده است، زیست بوم جدیدی از بازاریابی بیمه ای وارد این صنعت شده است.

تحت تاثیر این زیست بوم جدید، نیازهای مصرف کننده دراولویت قرارگرفته و از طریق توانمندسازی نمایندگان بیمه ای، بیمه گران فرصتی جدید برای رفع نیازهای رو به رشد و متنوع مشتریان خود به دست می آورند.

ارسال نظر