شناسه خبر : 11051

نرخ بیمه ورزشی سال ۹۹ تغییری نکرد

نرخ بیمه ورزشی سال 99 تغییری نکرد

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم از عدم افزایش نرخ بیمه ورزشی سال ۱۳۹۹ و ارائه حداکثر تعهدات درمان به ورزشکاران و قهرمانان خبر داد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از فارس، محمد گلفشان با بیان اینکه هزینه بیمه ورزشی در سال ۹۸ مبلغ ۲۰۰ هزار ریال بود، تاکید کرد: این مبلغ در سال ۹۹ هیچ‌ افزایشی ندارد و نرخ بیمه ثابت است، همچنین خدمات ارائه درمان مانند سال ۹۸ خواهد بود که بر این اساس سقف تعهدات هزینه درمان ۹۰ میلیون ریال، غرامت نقص عضو ۱۶۵ میلیون ریال و غرامت فوت نیز ۱۶۵ میلیون ریال است.

وی با اشاره به صدور آنلاین و استعلام کارت خدمات درمانی، خاطرنشان کرد: ورزشکاران با عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از خدمات متنوع درمانی، آموزشی، توان‌بخشی، مشاوره ضد دوپینگ، تغذیه ورزشی و مشاوره روانشناسی ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان قم با بیان اینکه سامانه اپلیکیشن تلفن همراه و ussd پزشکی ورزشی نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود، تاکید کرد: فدراسیون و هیات‌های استانی پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی هستند و تاکید ما به تمامی عزیزان برای هرگونه فعالیت ورزشی، استفاده از بیمه ورزشی است.

ارسال نظر