شناسه خبر : 10657

"بیمه‌نامه ترنم" به‌زودی صادر می‌شود

"بیمه‌نامه ترنم" به‌زودی صادر می‌شود

توسعه رشته بیمه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری نیاز بزرگ مردم ایران است که علاوه بر افزایش سطح رفاه و امنیت آنان در بزرگتر شدن اقتصاد کشور نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند.

به گزارش چابک‌آنلاین، غلامرضا سلیمانی که در آیین اعطای پروانه فعالیت شرکت بیمه باران و در جمع مدیرعامل، اعضای هیات مدیره این شرکت و مدیران شاخص صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: عملکرد کارآمد و حفظ منافع بیمه گذاران و سرمایه گذاری هوشمندانه می تواند سهم قابل قبول شرکت بیمه باران از بازار صنعت بیمه را تضمین کند.

رییس کل بیمه مرکزی با تبریک عید نیمه شعبان به اهمیت اطمینان بخشی و ایجاد فضای روانی امن در جامعه نسبت به ضرورت افزایش ضریب نفوذ بیمه های زندگی در کشور تاکید کرد و افزود: حفظ اشتغال موجود و تلاش برای ورود نیروهای جوان، مبتکر و مسلط به علم روز از برنامه های جدی صنعت بیمه به شمار می رود که تمامی شرکت های بیمه باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

سلیمانی با اشاره به زوایای گوناگون پیام نوروزی مقام معظم رهبری، صنعت بیمه را از مخاطبان جدی استراتژی "جهش تولید" ارزیابی کرد و اظهارداشت: توسعه بیمه های زندگی زمینه ساز حضور گسترده و قدرتمند صنعت بیمه در بازار سرمایه گذاری است که علاوه بر حفظ فضای آرامش برای تولید در توسعه اشتغال نیز تاثیر قابل توجهی را به جا خواهد گذشت.

رییس شورای عالی بیمه از بیمه نامه زندگی به عنوان "سند حیات" یاد کرد و گفت: آگاه سازی مردم از ظرفیت های بیمه نامه زندگی می تواند رشد ضریب نفوذ این رشته را از پانزده درصد کنونی تا میزان شصت درصد افزایش دهد.

وی از اشتغال بیست و هشت هزار نیروی مستقیم در زمینه های گوناگون رشته بیمه های زندگی به عنوان یک فرصت بزرگ اشتغال در کشور نام برد و افزود: با حرکت جهشی در این رشته می توانیم ضریب اشتغال زایی و همچنین ضریب نفوذ بیمه در کشور را همزمان افزایش دهیم.

در این نشست "علیرضا هادی" - مدیرعامل شرکت بیمه باران - با ابراز خرسندی از حمایت های بیمه مرکزی در فرایند صدور مجور و همچنین حضور اصحاب رسانه در آیین افتتاح این شرکت به تشریح ماموریت های "شرکت بیمه زندگی باران" پرداخت و گفت: طراحی بیمه نامه های ترکیبی سرمایه گذاری و عمر با تاکید بر حق انتخاب مشتری و شفاف سازی عملکردی مهمترین اصل در فعالیت های این شرکت خواهد بود.

وی افزود: توسعه بازار بیمه های زندگی به ابزارهای اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی نیاز دارد که در این راستا از اصحاب رسانه می خواهیم در امر فرهنگسازی به شرکت های بیمه کمک کنند.
مدیرعامل شرکت تازه تاسیس "بیمه باران" از صدور "بیمه نامه ترنم" در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد با طراحی محصولات نوین و متناسب با نیازهای عمومی زمینه افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور فراهم شود.
گفتنی است در این آیین، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، رئیس پژوهشکده بیمه، رئیس انجمن حرفه ای صنعت بیمه و برخی از فعالان این صنعت حضور داشتند.

ارسال نظر