شناسه خبر : 16003

اختصاصی چابک آنلاین؛

وام‌های استارت آپی به داد اقتصاد کرونا زده انگلستان رسید

وام‌های استارت آپی به داد اقتصاد کرونا زده انگلستان رسید

تأثیرمخرب ویروس کرونا دراقتصاد انگلیس و الگوی کارسنتی، بسیاری را مجبور کرد تا در حرفه خود تجدید نظر کنند.

به گزارش چابک آنلاین، از 80 هزار دریافت کننده وام از سال 2012  تا اکنون، یک سوم (31 درصد) در زمان درخواست بیکار بودند.

وام های استارتاپی، با هدف ایجاد مالکیت تجاری برای افرادی که برای تأمین مالی تلاش می کنند وبه دنبال ایجاد شرایط یک زندگی مناسب  هستند راه اندازی شده است.

ریچارد بیرمن ، مدیر عامل، وام های استارت آپی، گفت: وام های استارت آپی به لطف شبکه گسترده شرکا و خدمات پشتیبانی، موقعیت منحصر به فردی برای ایجاد سرمایه گذاری در کشور برای استعدادهای خلاق و کارآفرین در هر سنی ایجاد کرده است.

"این مهم است که همه کارها را برای توانمند سازی نسل جوان که سهم مهمی در شکوفا کردن اقتصاد انگلیس دارند  انجام می دهیم؛  بیکاری می تواند تأثیرات فاجعه باری بر امنیت مالی، اعتماد به نفس و توانایی افراد داشته باشد. "

وزیرتجارت، پاول اسکالی گفت: برنامه وام های دولت، سابقه خارق العاده ای در زمینه حمایت از کارآفرینان نوپا در سراسر انگلیس دارد که به بیش از  80 هزار  نفر کمک کرده  تا تجارت خود را شروع کنند. 

"هر کسی که به دنبال استفاده از فرصت و ایجاد شغل جدید است ، می تواند از بودجه و پشتیبانی این برنامه استفاده کند؛  این کمپین برای تبدیل انگلستان به بهترین مکان در جهان برای راه اندازی و رشد تجارت مهم خواهد بود. "

جیمز تالبوت ، یکی از بنیانگذاران نانوایی پوبی،گفت: "در ابتدای همه گیری ، همسرم، ازکار برکنار شد و ما تصمیم گرفتیم که برای خودمان کار کنیم.

ما درسپتامبر 2020  یک وام  20 هزار  پوندی از پروژه «وام های استارت آپی» گرفتیم.

وی ادامه داد: روند بیکار شدن بسیار پرتنش و پر از عدم قطعیت است ، اما این واقعیت که همه در انگلیس به طرح هایی مانند «طرح وام های استارتاپی» دسترسی دارند ، می تواند زمینه ساز ایجاد خوش بینی در شرایط اقتصادی کنونی باشد.  

تالبوت گفت: با وجود همه چالش هایی که در طول سال گذشته در صنعت خرده فروشی به وجود آمده، ما پیش بینی می کنیم در سال مالی آینده  250 هزار  پوند گردش مالی داشته باشیم؛ این یک موقعیت زیبا برای ما بوده است."

برنامه «وامهای استارتاپی» برای مشاغل و کارآفرینان مشتاق، با همکاری  یک شبکه ملی مستقر در انگلستان ، ولز ، اسکاتلند و ایرلند شمالی ، بودجه و پشتیبانی این طرح را تأمین می کند.

 

ارسال نظر