شناسه خبر : 21464

سود سهام عدالت در موعد مقرر پرداخت خواهد شد

سود سهام عدالت در موعد مقرر پرداخت خواهد شد

مدیرعامل سازمان بورس اظهار داشت: سود سهام عدالت مرتبط با شرکت مخابرات در مجموع سودهای سهام عدالت عدد قابل توجهی نیست و تاثیر زیادی بر روی پرداخت سود سهام عدالت ندارد از این رو سود سهام عدالت در موعد مقرر که همان ۲۱ اسفند ماه است، پرداخت خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل ازایلنا، مجید عشقی، مبنی بر جزئیات شکایت سازمان بورس از شرکت مخابرات برای عدم پرداخت سود سهام عدالت اظهار داشت: همواره با مشکلاتی در حوزه پرداخت سود سهام عدالت از سوی شرکت‌ها مواجه هستیم و برخی از شرکت‌ها به دلیل مشکلات مالی امکان پرداخت سود در موعد مقرر را ندارند که ما این موضوع را از مجاری تعریف شده پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: سود سهام عدالت مرتبط با شرکت مخابرات در مجموع سودهای سهام عدالت عدد قابل توجهی نیست و تاثیر زیادی بر روی پرداخت سود سهام عدالت ندارد از این رو سود سهام عدالت در موعد مقرر که همان 21 اسفند ماه است، پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بورس با بیان اینکه بخش عمده سود سهام عدالت از سوی شرکت‌ها جمع‌آوری شده است، گفت: تنها بخش کمی از سود سهام عدالت جمع‌آوری نشده که تاثیری در زمان پرداخت سود سهام عدالت به مردم نخواهد داشت و ما به صورت مستمر، سودهای باقی مانده را جمع‌آوری می‌کنیم.

عشقی، درباره تاثیر توافق د مذاکرات وین و نوسانات نرخ دلار بر روی شاخص اذعان کرد: سیاست‌گذاری در خصوص نرخ ارز بر عهده بانک مرکزی است و در طول 3 ماه اخیر فرایند سیاست‌گذاری‌ها مبتنی بر ثبات نرخ ارز بوده و شاهد این هستیم که نرخ ارز در فضای اقتصادی تثبیت شده است.

وی ادامه داد: از این رو با توجه به سیاست‌های دولت برآورد ما این است که با اعلام توافق در برجام، نوسانی در نرخ ارز نداریم که بر روی بازار اثرگذار باشد.

ارسال نظر