شناسه خبر : 18844

۴ درصد مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها به پارک‌های فناوری اختصاص می‌یابد

۴ درصد مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها به پارک‌های فناوری اختصاص می‌یابد

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از اختصاص چهار درصد مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها به پارک‌های علم و فناوری خبر داد.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سورنا ستاری، با اشاره به قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده گفت: تاکنون چهار درصد از مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها بوده است که در قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده این میزان از سهم مالیات بر ارزش افزوده که در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گرفت، به پارک‌های علم و فناوری کشور تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه این قانون در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، اظهار کرد: این قانون ابلاغ شده است و در حال حاضر آیین نامه اختصاص مالیات بر ارزش افزوده به پارک‌ها در دستور کار است.

ستاری خاطر نشان کرد: بر اساس این قانون چهار درصد مالیات بر ارزش افزوده به توسعه زیر ساخت‌های پارک‌های علم و فناوری کشور اختصاص خواهد یافت.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تاکید بر اینکه بر اساس این آیین‌نامه درآمد ثابتی برای پارک‌های علم و فناوری اختصاص داده خواهد شد، یادآور شد: درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده هر سه ماه یک بار برای پارک‌ها واریز خواهد شد.

وی تاکید کرد: این آیین نامه ظرف مدت سه تا چهار ماه آینده پیاده سازی خواهد شد.

ارسال نظر