شناسه خبر : 13207

ایرلاین‌ها بدهی خود را به شرکت پخش و فرآورد‌ه‌های نفتی پرداخت نمی‌کنند

ایرلاین‌ها بدهی خود را به شرکت پخش و فرآورد‌ه‌های نفتی  پرداخت نمی‌کنند

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت:با وجود اینکه ایرلاین‌ها سوخت دریافت کرده اند،اما اقدام به تسویه حساب نمی‌کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کرامت ویس کرمی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور، با اشاره به عدم پرداخت برخی از ایرلاین های کشور نسبت به بهای مصرفی سوخت خود گفت:در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی به صورت اعتباری سوخت دریافت می‌کنند و متاسفانه تعدادی از این ایرلاین‌ها به شرکت پخش و فرآورد‌ه های نفتی به علت دریافت سوخت و عدم بهای آن بدهکار هستند.

او ادامه داد: این ایرلاین‌ها بدهی خود را پرداخت نمی‌کنند و ما از طریق مختلف به دنبال وصول بدهی‌های معوقه هستیم تا مبالغ سوخت را به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی واریز کنیم.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور اضافه کرد:شرکت‌های هواپیمایی درحال جابجایی مسافر هستند و بلیت را زمانی تحویل می‌دهند که بهای آن را دریافت کنند،اما در مورد سوخت این اتفاق نمی‌افتد و به صورت یارانه ای خریداری می شود.

ویس کرمی اضافه کرد:با وجود اینکه ایرلاین ها سوخت خود را به موقع دریافت می‌کنند اما تسویه حساب در موعد مقرر انجام نمی شود و ما هم در حال پیگیری از روش های مختلف هستیم و در صورت عدم پرداخت  بدهی  این ایرلاین ها زمین گیر می شوند.

او تصریح کرد: در حال حاضر تمامی شرکت های هواپیمایی به شرکت پخش فرآورده های نفتی بدهکار هستند.

 

ارسال نظر