شناسه خبر : 12699

شستا ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سهام شرکت‌های زیرمجموعه‌اش را خریداری کرد

شستا ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سهام شرکت‌های زیرمجموعه‌اش را خریداری کرد

مدیرعامل شستا گفت: حمایت یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی از شرکت‌های زیر مجموعه در روزهای منفی بازار سرمایه علاوه بر کاهش ریسک نقدشوندگی برای دارندگان سهام، باعث اطمینان خاطر سهام‌داران حقیقی شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از شستا (سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی)، «محمد رضوانی‌فر» با بیان این‌که پشتیبانی شستا از سهامداران خُرد در روزهای سخت بازار به دلیل ایجاد آرامش و امید به آینده بود، گفت: شستا تلاش می‌کند با رویکردی حرفه‌ای و هوشمندانه در روزهای سخت بازار، به «نقد شوندگی بازار» و جمع کردن صف‌های فروش کمک کند.

وی با اشاره به این‌که تعهد به بازارگردانی و حمایت از سهام هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه به‌هنگام و قاطع در دستور کار شستا قرار گرفت، یاداور شد: شستا در روزهای دوم و سوم شهریورماه جاری حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سهام شرکت‌های زیرمجموعه‌اش را خریداری کرد؛  اقدامی که به جمع شدن صف‌های فروش و چشم انداز «برگشت بازار» منجر شد.

مدیرعامل شستا تاکید کرد: حمایت ۱۲۰۰میلیارد تومانی از شرکت‌های زیرمجموعه در روزهای منفی بازار سرمایه از سوی شستا و هلدینگ‌های تابعه، نه تنها ریسک نقدشوندگی برای دارندگان سهام آن شرکت‌ها را کاهش داد، بلکه با حفظ ارزش دارایی‌های شستا، به ایجاد اطمینان خاطر سهامداران ‌حقیقی و رفتار حرفه‌ای در بازار کمک کرد.​

ارسال نظر