شناسه خبر : 12532

۸۱هزار راننده تاکسی برون شهری موفق به دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی نشدند

81هزار راننده تاکسی برون شهری موفق به دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی نشدند

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری با بیان اینکه ۸۵ هزار نفر راننده تاکسی برون شهری تاکنون برای دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی ثبت نام کرده اند، گفت: روند پرداخت این تسهیلات بسیار کند است به طوری که از این تعداد ثبت نام کننده، تنها ۴ هزار راننده موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

به گزارش چابک آنلاین، داریوش باقر جوان، با بیان اینکه ضمانت و وثیقه های دریافت این تسهیلات بسیار افزایش یافته است گفت: پیش از این برای دریافت این تسهیلات مقرر شده بود که تنها یک ضامن و یا پرداخت سفته کافی است اما هم اکنون این ضمانت ها تغییر کرده است و بانک ها علاوه بر سفته و ضامن کارمند وثیقه های دیگری هم از رانندگان درخواست می کنند.

وی توضیح داد: به عبارت دیگر بانک ها در پرداخت این تسهیلات همکاری لازم را ندارند و این موضوع باعث شده است که زمان پرداخت این تسهیلات طولانی تر شود.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری بیان کرد: هم اکنون ۱۱۳ هزار نفر راننده تاکسی بین شهری وجود دارد که از این تعداد تنها ۴ هزار نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند و سازمان راهداری پیگیر پرداخت این تسهیلات به رانندگان است و امیدواریم وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی همکاری لازم را در پرداخت این تسهیلات براساس چارچوب تعیین شده انجام دهد.

 

ارسال نظر