شناسه خبر : 11822

۹ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی غیرفعال در شهرک‌های صنعتی وجود دارد

۹ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی  غیرفعال در شهرک‌های صنعتی وجود دارد

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور غیرفعال است که باید در سال جهش تولید برای فعالسازی آنها تلاش کرد.

به گزارش چابک آنلاین، حسین مدرس خیابانی  در بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی کاسپین  گفت: در استان قزوین نیز حدود ۵۰ واحد غیرفعال و راکد در شهرک‌های صنعتی داریم که باید در سال جاری با همت مسوولان و مدیران استان برای بازگرداندن آنها به چرخه تولید اقدام کرد.

وی اضافه کرد: البته باید بپذیرم که فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، کار بسیار سختی است چون وضعیت پیرامونی کشور به گونه ای است که هم باید وضع موجود را حفظ کنیم و هم در روند تولید ارتقا داشته باشیم.

مدرس خیابانی گفت: خوشبختانه در سال جهش تولید با برنامه ریزی‌های صورت گرفته هم روند تولید با شتاب ادامه دارد و هم طرح‌های صنعتی یکی یکی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان در بسیاری از واحدهای تولیدی کشور تولید به روال خود جریان دارد و هم برای اشتغالزایی و استفاده از نیروهای انسانی منطقه و هم صادرات تلاش می‌شود.

مدرس خیابانی افزود: باید وزارت صنعت از مجموعه واحدهای تولیدی که در تامین مواد اولیه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام خود مشکل دارند حمایت لازم را داشته باشد تا شاهد بهره برداری و تکمیل از آنها باشیم.

 

ارسال نظر