شناسه خبر : 8457

دور دوم مجامع فصلی بیمه آسیا آغاز شد

دور دوم مجامع فصلی بیمه آسیا آغاز شد

دور دوم مجامع فصلی بیمه آسیا با هدف بررسی عملکرد مناطق ده گانه بیمه آسیا برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین، در نخستین روز برگزاری این مجامع، سرپرستان و روسای استان های مناطق 9 شامل همدان، مرکزی، کرمانشاه و کردستان و استان های منطقه 7 شامل گیلان، زنجان و قزوین به ارائه گزارشی از فعالیت های خود در شش ماهه نخست امسال پرداختند.

مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست، با اشاره به وضعیت تحسین برانگیز این شرکت در عملیات بیمه گری خود در شش ماهه نخست امسال، از تلاش مجدانه و بی نظیر خانواده بزرگ بیمه آسیا قدردانی کرد و آن را نتیجه همدلی و عملکرد فنی و حرفه ای تک تک پرسنل و شبکه فروش بیمه آسیا برشمرد. 

وی افزود: ابتکار برگزاری مجامع فصلی در بیمه آسیا که برای نخستین بار در صنعت بیمه اتفاق افتاده است، نشان داد که این مجامع، اثرات ثمر بخشی بر فعالیت بیمه آسیا داشته اند که آمارهای شش ماهه و هفت ماهه اخیر شرکت در کودال بورس و افزایش قیمت سهام آن، موید این موضوع است. 

مدیرعامل بیمه آسیا سپس با اشاره مسیر دشوار این شرکت در توسعه فعالیت ها و به انجام رساندن رسالت خود در صیانت از سرمایه های کشور، بر توجه هرچه بیشتر به موضوع نظارت و کنترل، بهبود ترکیب پرتفوی، توجه به بیمه های زندگی و لزوم تعامل مناسب با مشتریان، زیاندیدگان، پرسنل و شبکه فروش و تحکیم همدلی در این زمینه، تاکید کرد.

ارسال نظر