شناسه خبر : 6919

شهرداری ساری ۲۸۰ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است

شهرداری ساری ۲۸۰ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: ۵۰ هزار کارفرمای حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از مهر، علی اصغر محمودی پیش ازظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران، با اظهار اینکه کل بدهی دستگاه‌های اجرایی به تأمین اجتماعی ۶۰۰ میلیارد تومان است اظهار داشت: ۱۱۰ هزار کارفرما در استان وجود دارد که رتبه چهارم کشوری را داریم.

وی با بیان اینکه ۵۰ هزار کارفرما ۶۰۰ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهی دارند گفت: از این میزان ۶۳ میلیارد تومان مربوط به بدهی دستگاه‌های اجرایی است و شهرداری ساری ۲۸۰ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است.

وی با عنوان اینکه مقرر شد در تهران نشستی برای حل مشکلات و بدهی با شهرداری ساری برگزار کنیم افزود: اگرچه طبق بابت ساخت سه ساختمان ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری ساری بدهکار هستیم اما سه پرونده در مراجع قضائی علیه شهرداری مفتوح است.

محمودی، نساجی مازندران با ۶۰ میلیارد تومان بدهی، صنایع چوب و کاغذ با ۲۰ میلیارد تومان، نکاچوب با ۱۵ میلیارد تومان را از دیگر کارگاه‌های بدهکار به تأمین اجتماعی بیان کرد و گفت: با این حال تحت هیچ شرایطی اجازه سرگردانی بیمه شده را به خود نمی‌دهیم و دفاتر درمانی را تأمین اعتبار خواهیم کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران ادامه داد: در حال حاضر نسبت سرانه بیمه‌ای ۴.۰۵ دهم است و امسال سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه منابع و سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مصارف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه مصارف نسبت به منابع پیشی گرفته است گفت: در استان مازندران گردش مالی تأمین اجتماعی و بخش درمان هشت میلیارد تومان است.

 

ارسال نظر