شناسه خبر : 18862

اختصاصی چابک آنلاین؛

پلتفرم‌های توسعه یافته بیمه ای در ایران قابلیت حضور درکشورهای منطقه را هم دارند

پلتفرم‌های توسعه یافته بیمه ای  در ایران قابلیت حضور درکشورهای منطقه را هم دارند

مدیرعامل شرکت استارت آپی بیمیتو-ازکی، اظهارکرد: درحال حاضر ارایه تخفیفات درفضای استارت آپی در صنعت بیمه بسیار کنترل شده و بیمه مرکزی هم روی این موضوع بسیار حساس است.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، حامد ولی پوری درپنجمین جلسه از وبینارهای تحول دیجیتال با محوریت تحول دیجیتال با حضور بازیگران کلیدی صنعت بیمه، افزود: بیمه مرکزی درشبکه آفلاین فروش بیمه، کمتر امکان رویت و رصد تخفیفات را دارد و از نهاد ناظر درخواست می‌شود که به این موضوع رسیدگی کند تا زمین بازی بین طرفین برابر باقی بماند، زیرا استارت آپ‌ها به صورت  کنشی وارد فضای تخفیف نشده‌اند.

مدیرعامل شرکت استارت آپی  بیمیتو-ازکی، تصریح کرد: وقتی در مورد اقتصاد مقیاس پذیر صحبت می‌شود باید با قوانین حاکم برآن، همگام شد که این  امر مستلزم نگاه به  منافع مشتری است که چه اتفاقی رخ دهد تا نفع مشتری بیشتر در نظرگرفته شود و اگر می توان ساختاری درست کرد که نفع بیشتری به مشتری برسد، همه باید پیرو آن اتفاق جلو بروند.

ولی پوری، خاطرنشان کرد که استارت آپ‌ها در راستای نوآوری، مقایسه قیمت را برداشته‌اند و  خوشحال هم می‌شوند که نمایندگان با سابقه و خوشفکر استارت آپ‌های بعدی، همانند بیمه اتومبیل کیلومتری را که بازار بسیار بزرگ و جذابی دارد را راه اندازی کنند، زیرا بار آموزش خرید آنلاین بیمه نامه به دوش استارت آپ‌های فعلی است و از کمک مجموعه‌های دیگر در این زمینه استقبال می‌کنند.

مدیرعامل شرکت استارت آپی   بیمیتو-ازکی، مدعی شد که استارت آپ‌ها  در چند سال گذشته بیشتر ازکل صنعت بیمه، کلمه بیمه را به گوش مردم رسانده‌اند، افزود: با نیم نگاهی  به دنیا ، میتوان متوجه شد که ما خیلی از اینشورتک دنیا فاصله نداریم.

ولی پوری، گفت: پلتفرم‌های بیمه ای در  ایران که توسعه یافته هستند این قابلیت را دارند که در زمینه صنعت بیمه در تمام کشورهای منطقه فعال شوند و بسیاری ازکشورها درخواست مذاکره با ما را دارند زیرا فضای توسعه تکنولوژی در ایران با قیمت بهتر قابل انجام است.

وی، اذعان داشت که بیمه مرکزی از ابتدای اجرای استارت آپ‌ها برروی  فعالیت آنها نظارت داشت و وقتی اتفاق  بزرگی در حال به وجود آمدن است رگولاتورمجبوراست که دست به عصا رفتار کند و در زمان‌های مختلف ،واکنش مناسب نشان دهد.

مدیرعامل شرکت استارت آپی    بیمیتو-ازکی، با بیان اینکه تخفیف نه خوب و نه بد است، افزود: باید سنجیده شود که درنهایت چه ارزشی می‌تواند برای مشتریان  خلق کند، اگر مشخص شد که می‌تواند ارزشی برای مشتری خلق کند همه باید از آن حمایت کنند.

ولی پوری، گفت: استارت آپ ها،امروز هزینه توسعه بازار را پرداخت می‌کند و حدود 90 درصد از تبلیغات مجموعه بیمیتو-ازکی به برندینگ صنعت بیمه اختصاص داده شده  است  تا با  اینکار، توسعه بازارانجام شود.

ولی پوری، ادامه داد:استارت آپ‌ها برگ جدیدی از صنعت بیمه هستند که همه باید به آنها توجه کنند و اگر اکو سیستم بیمه‌ای کشورتوسعه یافت ،نفع آن به کل کشور می رسد.

ارسال نظر