شناسه خبر : 18290

اختصاصی چابک آنلاین؛

دلیل نارضایتی برخی از بیمه گذاران شرکتهای تابعه نفت از بیمه البرز چیست؟/پیمانکاران فاقد بدهی از خدمات بیمه البرز بهره مند می‌شوند

دلیل نارضایتی برخی از  بیمه گذاران شرکتهای تابعه نفت از بیمه البرز چیست؟/پیمانکاران فاقد بدهی از خدمات بیمه البرز بهره مند می‌شوند

مدیر بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه البرز، اظهارکرد: نارضایتی برخی از بیمه گذاران شرکتهای تابعه وزارت نفت از عملکرد شرکت بیمه البرز ناشی از بدهی کلان پیمانکاران درخصوص حق بیمه درمان به این شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه البرز۱۷ اسفند ماه سال ۹۹ خبرداد که در مناقصه خدمات بیمه‌ای درمان تکمیلی و عمرو حوادث کارکنان قرارداد کار مدت موقت و معین وزارت نفت برنده شده است.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، بر اساس این گزارش، تعداد نفرات بیمه شده این مناقصه بالغ بر 106 هزار نفر با حق بیمه ای به مبلغ  1.680.000 میلیون ریال است.

بیمه گر قبلی این سازمان، شرکت بیمه دانا بوده است.

"حمید جهاندیده" درگفت و گو با چابک‌آنلاین،گفت: مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه البرز به اندازه مکفی است و خدمات آنلاین هم برای تمامی بیمه گذاران بیمه البرز برقرار است اما تعدادی از پیمانکاران شرکت های تابعه وزارت نفت به دلیل بدهی حق بیمه درمان، امکان استفاده از این خدمات را ندارند.

وی، با بیان اینکه برخی از پیمانکاران از ابتدای بیمه نامه تاکنون حق بیمه ای به شرکت بیمه البرز پرداخت نکرده‌اند، افزود: شرکت بیمه البرز به صورت مداوم در حال مکاتبه با پیمانکاران و کارفرمایان  آنها است و ریز وضعیت مالی بیمه نامه ها هر ماهه به پیمانکاران اعلام می‌شود.

مدیر بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه البرز، تصریح کرد: پیمانکارانی که بدهی نداشته باشند از خدمات بیمه البرز همانند سایر بیمه گذاران بهره مند می‌شوند.

جهاندیده، خاطرنشان کرد که مسئولین ذیربط بیمه گذار در جریان بدهی پیمانکاران قرار دارند و خدمات آنلاین صرفا برای بیمه گذارانی که دارای بدهی حق بیمه درمان به شرکت بیمه البرز هستند ، ارائه نمی شود.

ارسال نظر