شناسه خبر : 11782

کرونا، اداره تامین اجتماعی بوکان را تعطیل کرد

کرونا، اداره تامین اجتماعی بوکان را تعطیل کرد

سرپرست اداره تامین اجتماعی بوکان گفت: به‌دلیل شیوع بیماری کرونا بین کارکنان، فعالیت این اداره از امروز تا شنبه هفته آینده تعطیل است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، ناصر حسینی‌خواه روز سه‌شنبه، اظهار داشت: این تصمیم پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده است و بر همین اساس این اداره تا روز شنبه، ششم تیرماه جاری تعطیل است.

وی با بیان اینکه این امر بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونای این شهرستان اتخاذ شده است، افزود: یکی از کارکنان این اداره بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده و هم‌اکنون چهار نفر دیگر نیز مبتلا شده اند که از این تعداد نیز سه نفر در منزل دوران قرنطینه را سپری می کنند و  یک نفر دیگر نیز در بخش عفونی بیمارستان دکتر قلی‌پور این شهرستان بستری است.

سرپرست اداره تامین اجتماعی بوکان اضافه کرد: با وجود رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این اداره متاسفانه تعدادی از کارکنان آن دچار این بیمار شده‌اند.

حسینی‌خواه از مراجعه‌کنندگان خواست تنها در صورت داشتن امور بسیار ضروری به این اداره مراجعه کنند.

در بوکان ۳۵ هزار مستمری‌بگیر و ۲۵ هزار بیمه شده اصلی وجود دارد و در مجموع حدود ۹۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.

بوکان دارای ۲۵۸ هزار نفر جمعیت است و یکی از شهرهای با بیشترین افراد مبتلا به ویروس کرونا در سطح آذربایجان‌غربی است که در وضعیت قرمز قرار دارد.

ارسال نظر