اختصاصی چابک‌آنلاین؛

بیمه ایران درسال جاری سود‌ده می‌‎شود/ بسیاری از نیروهای بیمه ایران به شرکت‌های بیمه خصوصی رفته‌اند

بیمه ایران درسال جاری سود‌ده می‌‎شود/ بسیاری از نیروهای بیمه ایران به شرکت‌های بیمه خصوصی رفته‌اند

مدیرعامل شرکت بیمه ایران، اعلام کردکه"زیان انباشته شرکت متبوع وی با کمک و حمایت دولت برداشته می‌شود و برای سال ۹۹ پیش‌بینی سود برای این شرکت دارند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "محمد رضائی"، در گفت‌وگو با خبرنگار چابک آنلاین، با بیان اینکه بیمه ایران از وضعیت مطلوبی برخوردار است و به سمت سوددهی می رود، گفت: در بخش دیات و هزینه های بیمارستانی، خسارت ها را بروز پرداخت می کنیم و معتقدیم همانطور که حق بیمه را دریافت کردیم باید در بخش پرداخت خسارت نیز خوب عمل کنیم.

وی،گفت که شرکت بیمه ایران به دنبال ارائه خدمات ویژه در بخش پرداخت خسارت است و افزود: اولین قدم در بخش پرداخت خسارت بیمه نامه شخص ثالث،  به صورت غیر حضوری برداشته شد و در گام بعدی خسارت بدنه نیز به صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد، همچنین برای ارزیابی خسارت های بزرگ مثل سیل و زلزله از پهپاد استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران تاکیدکردکه این شرکت در سال بعد به یک شرکت هوشمند تبدیل خواهد شد.

رضائی، درخصوص جابه‌جایی های اخیر که در این شرکت اتفاق افتاده است، گفت: بسیاری از نیروهای بیمه ایران به شرکت های بیمه خصوصی رفته اند به طوری که 80 درصد بدنه شرکت های بیمه خصوصی از نیروهای بیمه ایران هستند و نمی توان جلوی آنها را گرفت چراکه نیاز صنعت بیمه است.

وی، ادامه داد: هنگامی که سمت یکی از مدیران به دلیل کوچ مذکور خالی می شود باید یک نیروی دیگر جایگزین آن شود، بنابراین اینکه می گویند تغییرات در بیمه ایران صورت گرفته درست نیست زیرا جابه‌جایی داشتیم نه تغییرات.!

رضائی در خصوص بخشنامه بیمه مرکزی در راستای تمدید بیمه‌نامه‌های شخص ثالث بدون مراجعه بیمه گذار از اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹، بیان کرد: صنعت بیمه در این بخشنامه به بیمه گذاران خوداعتبار داد و دچار زیان نیز نشد و درحال حاضر بیمه ایران مطالباتی در این خصوص از بیمه گذاران ندارد و تمام بدهی ها دریافت شده و این مبلغ به صفر رسیده است.

 

ارسال نظر