شناسه خبر : 46582

خدمت رسانی یک میلیون نفر به مسافران نوروزی

خدمت رسانی یک میلیون نفر به مسافران نوروزی

­معاون گردشگری کشور گفت: حدود یک میلیون نفر در سراسر کشور به صورت مستمر مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با محوریت نوروز ۱۴۰۳ و با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت ستاد سفر در طول سال دائمی شده است، گفت: جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر به صورت مستمر، مشغول خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

وی افزود: مبنای معرفی شهر‌های مکمل و جایگزین ستاد سفر را ادارات کل استان‌ها قرار داده‌ایم که برنامه‌ریزی و خدمات رسانی به صورت کامل انجام گیرد.

معاون گردشگری کشور با اشاره به نحوه عملکرد و برخورد با گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ که امسال مصادف با ایام ماه مبارک رمضان شده است گفت: مصوبه شورای فرهنگ عمومی منشور فعالیت بخش‌های گردشگری است.

وی افزود: این مصوبه از سوی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی به وزرای مربوط و استانداری‌ها و ادارات کل استان‌ها ابلاغ شده است و نحوه عملکرد در چارچوب مشخص و با رعایت حرمت گردشگران و ماه مبارک رمضان تعیین شده است.

شالبافیان در پایان گفت: با توجه به اینکه عید فطر مصادف با انتهای تعطیلات نوروز است، تعطیلات تا حدود ۲۴ فروردین ادامه خواهد داشت و استان‌های دارای گردشگر بیشتر، باید برای این امر برنامه ریزی مناسبی کنند.

ارسال نظر