شناسه خبر : 47145

روش‌های بهینه سازی هزینه‌ها در چاپخانه!

روش‌های بهینه سازی هزینه‌ها در چاپخانه!

تلاش برای ارائه محصول یا خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، اصلی مهم است که هر فعال صنفی تلاش دارد به آن دست یابد.

این موضوع درباره صنعت‌گران حوزه چاپ و نشر نیز صدق می‌کند. در این میان راهکارهایی تخصصی و تجربی وجود دارند که می‌توان با اتکا به آن‌ها هزینه‌های تولید را کاهش داد. بدین منظور، استفاده از روش‌های زیر شیوه‌ای کاربردی برای بهینه سازی هزینه‌های چاپخانه است:

  • کاغذ باکیفیت اما ارزان بخرید: کاغذ جزء، اصلی صنعت چاپ است پس اگر شما بتوانید کاغذ مرغوب مد نظرتان را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه بخرید هزینه‌های تولیدی خود را تا حد قابل توجهی کاهش خواهید داد. البته فراموش نکنید که قیمت خرید پایین کاغذ نباید کیفیت آن را تحت‌الشعاع قرار دهد.
  • نیروی متخصص به کار بگیرید: طبیعی است که در امور مربوط به حوزه چاپ نه تنها داشتن تخصص کافی مهم است بلکه تجربه نیز در آن حرف اول را می‌زند، در نتیجه به کار گرفتن نیروهای متخصص در این زمینه، ریسک خطاهای انسانی را کاهش داده و احتمال برگشت کالا توسط کارفرما را کم می‌کند.
  • سفارش‌ها را قبل از چاپ بازبینی کنید: بازبینی و بررسی مجدد جهت اطمینان از انجام درست سفارش به خصوص از طریق سیستم‌های کامپیوتری کمک می‌کند تا درگیر هزینه‌های اضافه جهت چاپ مجدد و تغییرات ناخواسته نشوید.
  • از چاپ دیجیتال استفاده کنید: امور چاپی در چاپخانه‌ها طی دو فرآیند دیجیتال و افست صورت می‌گیرد که چاپ افست معمولا پروسه طولانی‌تری دارد بنابراین برای کاهش هزینه‌ها تا جای ممکن از چاپ دیجیتال استفاده کنید.
  • عدم فعالیت در زمان اوج مصرف برق را جدی بگیرید: توجه به نکات ریز نتایج قابل توجهی در بهینه سازی هزینه‌های چاپخانه دارند، از این‌رو تا حد امکان از فعالیت در زمان‌های اوج مصرف برق خودداری کرده و دستگاه‌ها را خاموش کنید. در این اوقات نیروی کار خود را برای بسته بندی محصولات و سایر امور به کار بگیرید.
  •  تجهیزات خود را به‌روز کنید: استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته چاپی نقش پر رنگی در مدیریت بهتر هزینه‌هایتان دارند چرا که از این طریق از باکیفیت و استاندارد بودن صفحات چاپی خود مطمئن خواهید شد. از سوی دیگر سرویس دوره‌ای دستگاه‌ها نیز ریسک اختلال و خرابی آن‌ها و تحمیل هزینه‌های اضافی را کاهش می‌دهند.
  • رنگ‌های باکیفیت تهیه کنید: هرچقدر رنگ‌های مصرفی برای چاپ و پرینت مرغوب‌تر باشند مقدار رنگ کمتری در پروسه چاپ استفاده می‌شود.

photo_2024-03-10_16-00-51

در فرآیند ساماندهی و بهینه سازی هزینه‌های چاپخانه‌تان همواره به این موضوع توجه داشته‌باشید که محصولات چاپی در رده کالاهای قابل لمس قرار دارند بنابراین، هرگونه افت کیفیت در مواد اولیه این صنعت، تأثیر مستقیم بر خروجی کار خواهد داشت و این مسأله کاملا مشهود است پس بهترین تصمیم، خرید کاغذ مرغوب از مراکز معتبر و مطمئن مانند شرکت بین المللی پرسال است.

این شرکت شناخته شده سال‌ها است که از طریق واردات مستقیم و بی‌واسطه انواع فرآورده‌های سلولزی، کاغذ مورد نیاز بازار داخلی را به صورت عمده، با قیمتی استثنایی و اقتصادی و کیفیتی مثال زدنی در اختیار صنعت‌گران و صاحبان چاپخانه‌ها قرار داده‌است. به این ترتیب برای دریافت هرگونه مشاوره و اطلاع از قیمت خرید پایین کاغذ های کاربن، رنگی، تحریر، خرید کاغذ و مقوای گلاسه، کرافت و مقوا در ساعات اداری از طریق شماره تلفن ۷۹۸۸۵-۰۲۱ با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

ارسال نظر