شناسه خبر : 44839

هشدار وقوع بهمن برای این مناطق

هشدار وقوع بهمن برای این مناطق

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به بارش سنگین برف احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی وجود دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه  خبرنگاران، صادق ضیائیان مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امشب  در بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز و مناطق مرکزی و شرق کشور، وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

به گفته وی با توجه به میزان بارش برف و وزش باد، احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و شمالی وجود دارد همچنین  طی امشب  و فردا در برخی نقاط غرب و شمال غرب بارش پراکنده برف و وزش باد رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

او می‌گوید: دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود، سه شنبه نیز با ورود سامانه جدید بارشی در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور، بارش برف باران و وزش باد رخ می‌دهد.

ضیائیان یاد آور شد: چهارشنبه سامانه بارشی در شمال شرق فعالیت خواهد داشت و به‌تدریج از مرز‌های شرقی خارج خواهد شد. از فردا شاهد افت محسوس دما در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.

ارسال نظر