شناسه خبر : 43491

۹۰۰ هزار کارت ملی در دفاتر پیشخوان دولت؛ مردم برای دریافت مراجعه کنند

900 هزار کارت ملی در دفاتر پیشخوان دولت؛ مردم برای دریافت مراجعه کنند

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: حدود ۹۰۰ هزار کارت ملی هوشمند صادر شده و از مردم می خواهیم برای دریافت این کارت‌ها به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال کشور، با اشاره به آخرین آمار‌ها از صدور کارت ملی هوشمند برای مردم، اظهار کرد: با آغاز دولت سیزدهم یکی از اتقافاتی که برای ما به ارث رسیده بود وجود ۱۰ میلیون تقاضای کارت ملی بود که تمامی هزینه‌ها آن پرداخت شده و در صف انتظار صدور بودند، اما ما موفق شدیم تا با تکیه بر توان داخل این ۱۰ میلیون کارت را به مردم تحویل دهیم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور درباره رسوب کارت‌های ملی هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان، گفت: حدود ۹۰۰ هزار کارت ملی هوشمند صادر شده که در دفاتر پیشخوان وجود دارند که دلیل اصلی عدم تحویل آن، مراجعه نکردن مردم به دفاتر پیشخوان بوده است.

وی عنوان کرد: عمدتاً به دلایلی چون تغییر شماره سیم کارت ثبت شده در دفاتر پیشخوان و نرسیدن پیامک‌ها، تاکنون ۹۰۰ هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان رسوب دارد.

کارگر خاطرنشان کرد: از افرادی تا سال ۱۴۰۰ درخواست صدور کارت ملی هوشمند داشته‌اند می‌خواهیم تا به منظور دریافت این کارت‌ها به دفاتر پیشخوان ثبت نام شده شهر خود مراجعه کنند.

 

ارسال نظر