شناسه خبر : 40103

بیش از ١٢ هزار مورد اعمال قانون براى توقف در پیاده‌رو

بیش از ١٢ هزار مورد اعمال قانون براى توقف در پیاده‌رو

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: روزانه بالای ۳ هزار خودرو در طرح پارک خودرو در پیاده‌رو اعمال قانون می شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی گفت: طرح تشدید برخورد با تخلف پارک و توقف در پیاده رو در سطح معابر شهر تهران از روز شنبه در کلیه معابر پایتخت توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در حال اجراست.

وی افزود: در این چهار روز ۱۲۴۱۴ خودرو که رانندگان آن‌ها مرتکب این نوع  تخلف گردیده بودند اعمال قانون شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: یعنی روزانه بالای ۳ هزار وسیله نقلیه در طرح تشدید برخورد با تخلف پارک و توقف در پیاده رو در سطح معابر شهر تهران اعمال قانون شده اند.

سرهنگ مومنی افزود: ولی وقتی در  حال بررسی  آمار برخورد با این نوع تخلف بودیم دریافتیم که روز شنبه بیشترین ثبت آمار را ثبت کرده  و روز یکشنبه  این تخلفات کمتر و در روز‌های بعدی این آمار کم و کم‌تر شده و کاهش پیدا کرده است.  

وی گفت: مسلما آمار برخورد با تخلف پارک در پیاده رو‌ها در سطح معابر شهر تهران در هفته آینده کمتر شده و کاهش پیدا خواهد کرد.  

سرهنگ مومنی گفت: درروز‌های ابتدایی اجرای این طرح برخی این موضوع را زیاد جدی نگرفتند، ولی وقتی جدیت و قاطعیت پلیس را می‌بینند حتما همراهی و همکاری خواهند داشت.  

 

ارسال نظر