شناسه خبر : 38200

عودت ۱۹۵۰ میلیارد ریال وجوه سرقتی به مالباختگان

عودت ۱۹۵۰ میلیارد ریال وجوه سرقتی به مالباختگان

رئیس پلیس سایبری کشور، گفت: در پنج ماهه سال جاری بیش از ۱۹۵۰ میلیارد ریال، از ارزش ریالی پرونده های متشکله در پلیس فتا به حساب مالباختگان عودت داده شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،  سردار وحید مجید، رئیس پلیس سایبری کشور با تشریح مجموعه اقدامات انتظامی ارائه شده به هموطنان در پلیس فتا، بیان داشت: برابر اقدامات صورت گرفته از سوی واحدهای پلیس فتا در سراسرکشور، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸ هزار و ۵۰۵ فقره پرونده مجرمانه کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منعکس شده است.

وی گفت: در پنج ماهه سال جاری بیش از ۱۹۵۰ میلیارد ریال، معادل ۳۵درصد از ارزش ریالی پرونده های متشکله در پلیس فتا حفظ و زمینه عودت وجه به مال باختگان پس از سیر مراحل قانونی فراهم شده است.

این مقام ارشد نظامی افزود: در جهت رضایتمندی شهروندان و در راستای تسریع بهره مندی از خدمات انتظامی سایبری پلیس فتا در سراسر کشور ۳۰۸ پایگاه پلیس فتا در مراکز استان و شهرستان های کشور مشغول به ارائه خدمات به هموطنان بوده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir  مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با همکاران ما در میان بگذارند.

ارسال نظر